Keda ma youtube’is jälgin?

Siin ma toon ära ainult need kasutajad, kelle IGA uut video ma vaatan.. sest on ka selliseid, kelle puhul absoluutselt kõike ei viitsi jälgida.

1. Kalel. Lemmik, lemmik, lemmik! Tal on neid youtube‘i kanaleid olnud ikka päris mitmeid, mina jälgin teda WonderlandWardrobe‘i ajast! Varem ma temast lihtsalt ei teadnud:) Mu eluunistus oleks teda vist päris elus teada, haha I’m such a creep😀 Aga ta on jah tõeliselt vahva ja tore ja humoorikas inimene! Kõigile ta ei lähe kohe kindlasti peale, hoiatan ette ära.

2. Zoella. Ütleme nii, et kunagi ta oli mul suht niisama youtube’is olemas, videosid kuidagi ei vaadanud, aga kuskil eelmise aasta juulikuust hakkasin videosid vaatama ja nüüd muidugi laavin neid 🙂 Super positiivne inimene! Kuidas saab üks inimene nii positiivne olla? Ei tea:D Hea tuju on garanteeritud, kui tema videosid vaadata:) Kahju ainult, et just siis, kui ma hakkasin ta videosid vaatama, lõpetas ta daily vlogimise ära, nüüd teeb seda, kuidas tuju on.

Ja tema main channel ka!

3. Lilian. Awww, ta on lihtsalt nii soe inimene! Ta lõpetas just ülikooli, õppis näitlemist. Teeb selliseid ilulaadseid videosid, aga vahel viskab ka mõne vlogi sekka ja eriti armsad on videod ta emaga. No mida suhet.. 🙂 Ta lõpetab absoluutselt iga video sõnadega: “Thank you for watching and have a great day!” Ja see tuleb alati nii südemest 🙂 Klassikalise iluduse välimus ka!

4. Lauren Curtis. Kes siis teda ei teaks.. 🙂 Teeb iluvideosid ja lisaks sellele, et ta on super ilus, on tal ka super hea iseloom!

5. Joey Graceffa. Kui mul on tuju jama, siis ma alati lähen ja vaatan midagi tema videotest, sest on peaaegu võimatu tema videosid vaadata ja mitte naerma pursata, ülimalt positiivne inimene! Aga jällegi, ei pruugi olla kõigi cup of tea 🙂

6. Alfie Deyes. Zoella boyfriend 😀 Vlogides lihtsalt on midagi sellist, mis vaatama paneb! Tore on ju näha, mida inimesed oma päevadega teevad ja et kõik päevad ei ole vennad ja me oleme kõik ainult inimesed.

Ja tema main channel ka.

7. Anna Akana. Stand up comedy tüüpi inimene:) ja mitte isegi tüüpi, vaid ta reaalselt teebki neid. Whitney Cummings tuleb temaga kohe meelde. Tema on samuti näitlemist õppinud. A ja tal on mingi miljon kassi:D

5 thoughts on “Keda ma youtube’is jälgin?

  1. naljakas kokkusattumus, et mul oli Zoellaga ka umbes nii. alguses mõtlesin, et julmalt overrated ja igav jne, aga kui ikka pidevalt ette satub, siis mingi hetk vaatad ja nüüd on ka Zoella mul üks kelle videosid alati vaatan, eriti vloge.
    peaks ka sellise postituse tegema 😀

    Like

Leave a Reply

