Nii on

Appikene, kas tõesti on homme reede? See nädal on kuidagi nii veninud, kuigi tööpäevad on olnud täiega kiired ja paljudel päevadel olen pärast tööd raamatukogudes käinud, materjali kogunud ja ega muud enam tööpäeval ei jaksagi teha. Kui koju jõuan, olen täiesti laip. Nii et ainukene aeg magistritöö kirjutamiseks ongi nädalavahetus. Nii, et see, et homme on reede.. ja kõikidel friyay väga mind ei mõjuta:D Minul on yay siis, kui ma ükskord selle tööga ühel pool olen:D Õnneks kirjutas juhendaja mulle paar päeva tagasi ja pikendas parandatud tööde esitamise tähtaega peaaegu nädala võrra ehk et alles 6. aprillil pean ära saatma! Ja mida mina teen? Võtan muidugi jälle natuke vabamalt, sest järgmine nädal ei pea tööd ära esitama ja hoidku jumal selle eest, et ma nüüd siis nii väga midagi teeks:D See nädal oli ka eelkaitsmine, aga õnneks minu juhendaja minu kohalolekut ei nõudnud! Laupäeval olen arvatavasti nii kaua kui võimalik rahvusraamatukogus ja kella 17 rongiga läheme Kädyga Kohilasse Deiwi sünnale! Esiteks, ma pole Kohilas nii ammu käinud ja teiseks, ma sõidan siis esimest korda uhke rongiga!:D Ja järgmisel reedel peab Imbi oma sünnat. Kõigepealt läheme Alter Egosse, siis Manna La Roosasse ja siis Vabanki:D Kolm nädalavahetust järjest, kui keegi peab oma sünnipäeva 🙂 Üsna varsti on ka mu enda sünna ja sellele eelnevalt ka Kädy sünna. Ma eeldan, et mina oma sünnipäeva jälle ei pea. Ma ei ole väga sünnipäevade tähistaja.. Kui kõik ei ole nii nagu ma tahan, siis mida ma ikka tähistan:) Ja uskumatu, ma saan 26-aastaseks. Palju pole jäänud, et juba 30 paistma hakkaks:D

10713007_771645372911548_2336099095480077373_n

9 thoughts on “Nii on

      1. Magistritöö. Mina olen eluaeg see kodus töötaja olnud miskipärast. Aga nädalavahetus on tõesti ainus aeg, kus midagi kirja saab.

        Like

      2. Ma olen ka kodus töötaja! Ma ei suuda tegelikult üldse raamatukogus midagi kirja saada. Aga tuleb sundida, sest ma ei saa neid raamatuid endale koju laenutada! :/ ja ei viitsi kõigest vajalikust koopiaid ka teha.

        Like

    1. Pigem on jah oluline, kuidas ise end tunned:D Mul on kolm õde ja mitte ükski ei näe nii vana välja, kui nende vanus on ning mulle ei ütleks ka keegi, et ma 25 välja näen, ma näen ikka väga noor välja, nii et ma vananemise pärast ei muretse absoluutselt, nooruslik välimus on geenidesse kirjutatud:D

      Liked by 1 person

Leave a Reply

