Telefonid!

Mõtlesin, et teen postituse sellel teemal, mis telefonid mul kunagi kasutusel on olnud. Nägin seda teemat ühes blogis ja mõtlesin, et huvitav oleks ise ka seda teha. Kuigi ega mul palju telefone elu jooksul pole olnud. Eks see ole sellepärast, et kõik telefonid ma olen viimse vindini lõpuni kasutanud, kui enam mitte midagi kasutada pole! 😀

Esimene telefon oli mul Alcatel. Ma ei mäleta absoluutselt, mis mudel see täpsemalt oli ja kuigi see on mul vaimusilmas meeles, siis internetist ma seda ei leidnud. Kõige sarnasem, kuid mitte päris sama mudel, oleks vist see. Telefon ise oli sinist värvi, nuppudega ja mäletan, et maksimaalselt 20 sõnumit sai salvestada nii outboxi kui ka inboxi 😀 Kasutasin seda lõpuks nii kaua, et aku ei pidanud enam vastu, ühel hetkel ütles, et aku on 100% täis, 2 minutit hiljem oli telefon tühi, nupud olid ka täiesti ära kulunud põhimõtteliselt.

GOOGLE_bd8f1443bcb07652eca92acc933d750b

Teine telefon oli musta värvi Samsung U700. Ma mäletan, et mulle täiega meeldis, et sain ühe näpuvibutusega klapi üles luua:D Sõnumihelin oli mul ka lemmik. Seda telefoni ma ei saanudki väga kaua kasutada, vb kaks aastat, sest emaplaat ütles üles. Viisin parandusse ja seal öeldi, et mõttekam oleks uus telefon osta, sest parandamine läheks väga kalliks. Kaotasin kõik sõnumid, mis mul Martiniga seoses olid. Isegi need kõige esimesed armumise faasis saadetud sõnumid. Ma olen niiii sentimentaalne inimene, et ma ei suuda peaaegu kunagi midagi ära kustutada, eriti sõnumeid. Nii et nende kaotsiminekust oli mul väga kahju.

17_16_57_samsung_l770

Siis ma kasutasin kuskil pool aastat Martini vana telefoni, sest ei olnud kohe raha, et uut osta. Mingi Ericssoni mudel oli, aga seda telefoni ma ei pane siia, sest see ei olnud ikkagi päris MINU oma. Lõpuks sain siis enda esimese nutitelefoni, nimelt HTC Wildfire S. Oeh jah, see oli ikka nii mõttetu nutikas. Põhimõtteliselt kasutasin seda kaks aastat, siis hakkasid kõik funktsioonid üles ütlema, enam ei saanud äratuskellale lootma jääda, sest vahepeal see lihtsalt ei hakanud helisema. Siis ma ei saanud vahepeal ka helistada. Pidin telefonile restardi tegema ja siis sain. Siis oli mingi jama sõnumitega. Apid ei töötanud lõpuks. Ja aku oli ka omadega juba pekkis 😀

1232_01

Ja lõpuks sain endale kauaunistatud iPhone’i! Nimelt iPhone 5. Tegelikult tahtsin ma seda juba ammu enne HTC soetamist, aga ma ei teagi, miks ma kauem raha ei kogunud ja kohe iPhone’i ei ostnud?! Varsti saab 1,5 aastat kasutamist täis ja olen väga rahul. Telefon on kiire, ei crashi, kasutada on lihtne, välimus on ilus. Telefonil ei ole ühtegi mõra, kõik on täiesti okei, nagu tuttuus! Vahepeal ikka kuulen, kuidas lastakse kriitikanooli iPhone’i poole, et nii kiiresti lähevad katki! Ee.. äkki oleks siis vähem nisanäpp?! Olen näinud küllalt ka teisi telefone, millel on ekraan jumala sodi, aga millegipärast jääb inimestele ikka iPhone ette.

apple-iphone-5-white

2 thoughts on “Telefonid!

  1. See on ikka see, et kui korra õuna proovid, siis naljalt enam teiste markide poole tagasi ei pöördu 🙂
    Ma olen ka vägavägaväga rahul oma õuntega olnud!!

    Like

    1. Ei taha tõesti enam mitte midagi muud näha:D see on nii tõsi, et once you go mac, you never go back. Teiste läpakatega ei oska enam mitte midagi teha:D

      Like

Leave a Reply

