Šifoonkangast fuksiaroosa tuunika

Uuh.. täna oli raske ja väsitav tööpäev. Pärast tööd sain ühe buduaari müüjaga kokku. Ostsin temalt ühe tuunika, aga ma jumala pettusin selles esemes. Ma olen sellelt müüjalt tellinud vähemalt kümnel korral kui mitte rohkem ja mõned temalt soetatud asjad on siiamaani mul lemmikud asjad! Seega, mulle ei tulnud üldse mõttessegi, et seda lähemalt vaatama hakata vms. Pettusingi lihtsalt seetõttu, et tuunika pidi olema S suurus (ka sees on S suurus kirjas, seega müüjat ei saa selles süüdistada), aga ma ütlen vabalt, et see võiks olla ka M suurus. Mul see lihtsalt ujub seljas. Kõrvalt vaadates on isegi enam-vähem okei, aga eestvaates õlgade juurest on lai ja tissi võiks kah rohkem olla 😀 Mul on muidugi mega kahju, nii et müün seda edasi, 8 euriga nagu mina ostsin. Võin isegi tasuta ära anda tegelikult 🙂 Nii et kes soovib, andke teada 🙂 Tuunika on üleüldiselt vähe kasutatud. Pildil tundub ülipisike ja eks see mulle saatuslikuks saigi.

image-823

Vaatasin just Ringvaadet, kuhu kutsuti Harju Maakohtu esimees intervjuud andma seoses selle kohtuasjaga, mis inimestes on viimasel ajal pahameelt tekitanud. Mina ei jaga kohe kindlasti nende inimeste arvamust, kes ütlevad, et need poisid tuleks vangi panna. Kuna ma olen õigusteadust õppinud ja hetkel töötan kohtus, tõsi küll, ei tegele mitte kriminaalasjadega, vaid tsiviilasjadega, siis ma ei saa seda arvamust jagada, sest mina tean neid õiguse printsiipe, mille järgi õigusemõistmine käib ja mida tavainimene ei tea ja ei mõista. Kõik, kes on vähegi huvitatud sellest teemast, siis vaadake tänast Ringvaadet, kus kõige esimese loona Harju Maakohtu esimees seda teemat kommenteeris. Olen 100% tema öelduga nõus.

8 thoughts on “Šifoonkangast fuksiaroosa tuunika

  1. jah – kui tänapäeval käiks kohtumõistmine tõrvikute ja harkidega, oleks vanglad süütuid inimesi puupüsti täis. avalikkuse ees jääb ju “õigeks” see, kes oma lugu paremini müüb…

    Like

    1. Jah, parem kõndigu süüdi olev inimene vabana, kui süütu trellide taha läheb. Inimesed väga ei mõista, et kui kohtunik hakkaks iga asja puhul tegema otsuseid selle järgi, mis õige tundub olema ja oma suva järgi karistusi määrama, mitte seaduse järgi, siis varsti me ei elaks enam õigusriigis 🙂

      Liked by 1 person

      1. Lisaks: mille pee pärast meil üldse kõrgkoolid on? Delfi jm kommentaatorite jutust jääb mulje, et loll õpib, tark teab isegi 😀 iga teine tolgus on kohtunikest targem…

        Like

      2. spot on 😀 just see mind paneb alati imestama, et teatud kontingent LIHTSALT ei adu, et kui pädevad otsustajad olukorda lihtrahvast teisiti näevad, on sellel ilmselt põhjus ja faktiline alus. eriti kettasse ajab, et needsamad Delfi spetsialistid kirevad pidevalt, kuidas maksumaksjate raha laristatakse, aga kui kusagil mingi keiss on, nõutakse süüdlasele eluaegset 😀 retard on retard olla…

        Like

      3. Päeva lause – retard on retard olla:D on küll. Kunagi ei tohiks emotsioonid olla ülekaalus, kui midagi olulist otsustada. Aga just sellised need “delfi kommentaatorid” on, ülimalt emotsionaalsed ja kõike võetakse südamesse. Nagu öeldud, kui kõik tähtsamad inimesed hakkaksid emotsioonide ajel otsustusi tegema, siis selles riigis me enam elada ei tahaks.

        Like

Leave a Reply

