Nädalavahetus

Kurb tõdeda, aga ma olin see nädalavahetus üpris laisk, ei jõudnud magistritööga eriti kuskile. Laupäeval käisime Kädyga kinos vaatamas filmi “Focus“, suts imelik film oli. Põnev, igav, põnev, igav. Igavatesse kohtadesse topiti stseene peategelase ja naise vahel, kus taheti vist eriti romantilisi hetki luua, aga ei tulnud üldse välja, minus tekitas see null emotsiooni ja oli selline blaaaaah, lähme edasi nüüd filmiga. Need olid täiesti mõttetud kohad ja ei andnud filmile mitte midagi juurde. Samas põnevad kohad olid.. põnevad. Seega selline 50/50 film, teist korda ei vaataks. Seejärel tegime väikese veini ja siidri ning kell 12 ma juba magasin.

Täna magasin endal une täis, eile kusjuures läks uni juba 8 ajal hommikul ära. Lõuna poole käisime Martiniga Pirital jalutamas ja seejärel otsustasime Nõmme kebabi järele minna, nõudlus selle järgi oli meeletu nagu ikka, pidime kuskil kakskümmend minutit ootama. Vedas, et jõudsime paar minutit varem kohale, sest pärast meid tuli kuskilt järsku ilge rahvamass. Pole midagi paremat kui Nõmme kebab.

Processed with Rookie

Processed with Rookie

Sibulad sõi Martin ära, sest sellise tasemini mina veel jõudnud pole, et lihtsalt paljast sibulat krõmpsutada:D

Ja siis oligi juba õhtu käes. Tuju peaks nagu hea olema, kuna ilmad on nii ilusad, aga tegelikult on päris bummer olla. Ma arvan, et päris palju mõjutab seda asjaolu, et ma pean selle magistritööga jändama. Aga ma mõtlen kogu aeg, see on VIIMANE kooli asi, mis ma tegema pean. Viimane! You can do it! Tahaks juba kohustustevaba olla ja suve nautida. Võtsin endale see suvi päris mõnusa pika puhkuse, 9. juuli kuni 9. august! Oujee. Selle aja sisse lihtsalt peavad ilusad ilmad jääma. Eelmisel aastal vedas minul puhkusega tohutult, täpselt esimesel päeval, kui tööle tagasi jõudsin, tuli esimene kole päev, täis vihma ja muud jama:D

Tuleval nädalal on Kerlil sünnipäev, mida ta siis järgmisel laupäeval peab. Pean nüüd lähima paari päeva jooksul ka kingituse talle ära ostma. Samuti läheme neljapäeval Martiniga restorani, kus on live muusika. Should be fun also. 

FullSizeRender-1

Nüüd ma olen aga kahe vahel, kas minna magama või vaadata veel üks osa “Forever“. We’ll see, teile aga head ööd! 🙂

2 thoughts on “Nädalavahetus

Leave a Reply

