It’s friday again

Täna koju jõudes tuli mingi hull koristamisisu peale ja ilma, et oleks jõudnud riideidki vahetada, hakkasin juba igast asjadega tegelema. Panin pesu pesema, küürisin laua puhtaks, lõikasin kassidel küüned ära, pesin neid:D, pesin nõusid, tegin tolmuimejaga. Pärast oli selline hea tunne! Mul on enesetunne kohe palju parem, kui mul on tunne, et kõik mu ümber on puhas ja korras. Neat freak! Kasside pesemine on ka alati naljanumber, ega see neile väga meeldi:D Aga tuleb ära kannatada neil, Mia läheb eriti mustaks, sest tal pole ju vabsee karvu ja kuna ta on täiega kuum kogu aeg (vale arvamus, et sfinksidel kogu aeg külm on, nende keha on tegelikult selle võrra kogu aeg suht kuum), siis ta higistab palju rohkem ja läheb kiiremini rasvaseks. Pärast pesu oli pehme ja armas nagu beebi pepu:D

Nii eile kui täna oli õues nii ilus ilm, et ma otsustasin töö juurest kesklinna jalutada. Kuskil 20 minti ja kohal. Jalgsi käies näeb ikka palju rohkem enda ümber toimuvat. Obviously. Tartu maantel on hetkel päris palju erinevaid ehitustöid pooleli. Valge Maja juures ehitatakse uut elumaja, siis tulevad veel mingid Tartu maantee elumajad, mis on eriti fäänsid, juba müüakse city24-s. Peale kõige selle on käimas ka trammiteede ehitustööd. Mis on tore, sest lõpuks hakkavad käima uued trammid. Vanad on lihtsalt nii koledad ja õudsed, mõnel trammil ei lähe uksedki enam korralikult kinni. Mäletan, et ühel tormisel talveilmal reaalselt sadas trammis lund, sest tuisuga tuli lumi uste vahelt läbi:D:D Aga halb kogu selle teema juures on see, et kuni augusti lõpuni ei sõida trammid 2 ja 4! Just need trammid, millega mina kesklinnast tööle lähen. Selle asemel käib asendusbuss nr 42. Tihti peale on sellel marsruudil need vanad bussid. Täiesti lõpp, kui koledad need on. Mõni on lihtsalt nii rõve ja must, et ei taha kuhugi vastu minna, veel vähem istuda, aga võimatu on mitte kuskile vastu minna, sest peaaegu alati on see buss puupüsti täis ja kui ei taha terve tee ninali maas veeta, siis pead ilmselgelt kuskilt kinni hoidma ja toetama. Ma ei saa üldse aru, miks neid vanu busse üldse töös hoitakse, okei, jah, pole raha uute jaoks, aga need osad bussid on lihtsalt nii ajast ja arust, isegi väljast näevad need jube koledad välja, ei jäta Tallinnast just kuigi head muljet.

Aga tegelikult üks põhjustest, miks ma otsustasin jalgsi kesklinna kõndida, oli ka see, et ma tunnen, kuidas ma aina suuremaks paisun. Eelmisel päeval olin mingi tohutu koguse saia ka endal näost sisse ajanud ja järgmisel päeval olid sellised süümekad, et noh, mida ma ikka lähen sinna bussi tagumikku laiaks istuma, vaid pigem jalutan, ilus ilm on ka, nii et why not. Aga tõesti jah, hakka või jooksmas käima, sest mul praegu pole sellist vaba raha, mida igakuiselt trenni peale kulutada, arvestades ka seda, et praegu pole palju vaba aega trenni teha ja siis oleks suht pointless raha tuulde visata lihtsalt paari trenni pärast kuus. Ma juba kord olen selline all or nothing inimene.

Mäletate, et ma eelmine reede ütlesin, et hakkan nädalavahetusel magistritöö parandustega tegelema? Hakkasin või? Muidugi mitte. Alles homme kavatsen seda tegema hakata. Ega mind tõesti vist mitte miski muu ei sunni, kui tähtpäev. 😀 Nii hea oli lihtsalt mitte midagi teha. Terve veebruarikuu vihtusin seda mustandit teha ja mul sai limiit vist nii täis. Isegi praegu mõte sellest, et ma pean selle wordi dokumendi lahti võtma, ajab mind iiveldama.

Lõppu üks sobilik pilt:D mis mind alati naerma ajab!

FullSizeRender

3 thoughts on “It’s friday again

  1. Tegelen täna sama asjaga (magistritöö parandused) 😀 Praegu juba mõtlen, et okei, käin trennis ära, siis raudselt alustan:D Saab une silmast ära.

    Like

      1. Myfitnessides või jooksmas, tlnas satun vahel Goldenisse ka, see on ikka absoluutne lemmik:D Aga kirves muidugi, eriti kui ei ela seal. Praegu miskiste pääsmetega käinud seal nautimas:D

        Like

Leave a Reply

