Fridayyyyyyy

Õues on praegu täpselt selline ilm, et nii hea on koduseinte vahel olla. Pealegi on reede ja sain tunnike varem töölt ka tulema:) Life’s good. Lubasin endale nädala sees pärast tööd puhkust ja ei hakanud magistritöö parandustega end veel vaevama, küll aga tuleb nendega nädalavahetusel alustada.

Eile käisime esimest korda uues Kosmos IMAX-is. Eriti tore oli see, et suurena maja peal on ka vene keeles kino kirjas. Praegu hakkasin uurima, et kas keegi netis on selle kohta ka küsimusi esitanud. Kino Kosmos vastas, et sellepärast on nii, et algupärast välimust säilitada. Ahah. Ütlen ausalt, et mulle hakkas kohe silma ja häiris. No milleks.. Vaatasime filmi “Jupiter Ascending“, mina sellest filmist midagi head ei oodanud, aga kuna Martin tahtis just 3D-s ja IMAXI filmi vaadata, siis see oli ainuke võimalus tol korral. Film iseenesest oli vaadatav, aga kohati ikka väga imal 😀 Ma ausalt ei saa aru, mida mõned naised leiavad selles Channing Tatumis? Nõme lihamägi 😀

Mingi hetk tagasi oli mul selline unekas peal, et oli tunne, et lähen kohe magama ja magan hommikuni välja, aga mul on liiga suur sarjade sõltuvus, mul on nii palju sarju vaatamata, et oioioioi!!! 😀 Mõnus, saan maratoni täna teha 🙂

Processed with Rookie

Leave a Reply

