Esmaspäev :)

Uskumatu, eile hilisõhtul saatsin magistritöö mustandi ära ja juba täna natuke enne kella viite, oli juhendajalt arvamus koos parandusettepanekutega saabunud! Sain isegi kiita, et olin tubli ja mustandi õigeaegselt ära esitasin! 🙂 Parandatud töö pean uuesti 1. aprilliks ära saatma. Oeh:D Taaskord tuleb töörohke kuu!

Nädalavahetusel keerles internetis ringi ühe kleidi pilt, mille värve inimesed erinevalt näevad. Ühed näevad seda kuldse ja valgena, teised musta ja sinisena. Mina võin käsi südamel öelda, et näen kuldse ja valgena ning teise variandina ma seda näinud pole! Isegi tänases Ringvaates räägiti sellest ja mine hulluks, Marko Reikop nägi kleiti kuldse ja valgena, Grete Lõbu musta ja sinisena! 😀 Kuigi mõlemad tunnistasid, et päeva jooksul nad mõlemad nägid mõlemat varianti.. Aga otseeetris nägid nii nagu enne ütlesin. Ei no mine hulluks, aga mina ei näe musta ja sinist 😀

Mis värvi Teie näete?:D

tumblr_nkcjuq8Tdr1tnacy1o1_500

Naljakas on muidugi see, et mõned inimesed läksid lausa närvi sellest kleidi teemast, et oumaigaad, mida te jaurate selle kleidiga. Selle peale ütlen mina, et leitakse ka asi, mille peale närvi minna! 🙂 Minu arust jumala entertaining oli kogu seda arutelu näha 😀

11 thoughts on “Esmaspäev :)

    1. Täiesti pekkis, noh! 😀 Kuldne ja valge on see kleit siin pildil :’D Mina ei ole üldse näinud musta ja sinise varianti. Ma vahetevahel ikka vaatan seda pilti uuesti, et noo äkki nüüd näen teisiti.. tutkit, ei näe! 😀

      Like

    1. See ei olene siiski ekraani erksusest, olen seda proovinud ja olen vaadanud pilti mitmes arvutis. Ja kui ma näen seda sinise ja mustana, siis see ei ole selline nagu seal pildil. Nii et see on jama jutt seal dailymaili lehel:D

      Like

Leave a Reply

