Pretty, pretty

Eile leidsin New Yorkerist ühe meeega ilusa õhukese kevadjope. Mulle täiega meedib selle värv ja tegumood, aga sutsu liiga kallis NY kvaliteedi kohta, nii et hetkel jäi poodi. Aga who knows, see on mul ikka südame peal, sest kevadjopet ma tahaks ja niikuinii ma sellega ju 10 aastat järjest ei käiks, et kvaliteet nüüd mega hea peaks olema. Kardan lihtsalt, et vb kuskile mujale poodi ei tule enam nii ilusat! See värv on lihtsalt niiii iluuuus:)

10986250_438750332957514_25417728_n

14 thoughts on “Pretty, pretty

      1. ise ma igatahes panin tähele, et olid kõik mantlid ja asjad, mida ma tahtsin ka allahindlusega veel alles 🙂 aga muidugi kunagi ei tea hehe

        Like

      2. Ma just mõtlen, et see nii ilus jope, et see raudselt ei jõuagi allahindlusele:D Sest juba praegugi oli neid seal üsna vähe alles.

        Like

      3. Jap.. ma ikka terve nädalavahetuse peas vahepeal vaaginud ja mõelnud:D kui just ei juhtu seda, et otsustan osta ja siis on otsas! Sest minu suurust oli ainult 1 alles 🙂 muidugi siis võimalus, et teistes New Yorkerites on mu suurus alles.

        Like

  1. Ma nägin midagi analoogset Takkos (Tako?), oli sama värvi, heledat mündirohelist ja klassikalist musta ka, hind oli 19 eurot 🙂 Aga vist natuke teise lõikega- varruka otstel ja kaeluses ei olnud trukke. Sellegi poolest soovitan piiluda!

    Like

  2. täiega kena ja aga jah, ma ka mõtleks enne mitu korda, kas NY poest ostaks selle hinnaga. Ma proovisin sama hinnaga/värviga parkat A&G poes, mulle jäi nii kripeldama! lähen varsti uuesti proovima, vb tuleb ikka ära osta. 😀

    Like

Leave a Reply

