Monday

Peaksite nägema mu elamist, paberid vedelevad igal pool 😀 Ühes kohas eelnõu seletuskiri, teises kohas Riigikohtu lahendid, kolmandas kohas vaidluskomisjoni otsused, neljandas kohas Juridica artiklid, viiendas kohas raamatud 😀 An on-going process 😀 aga täna ma jõudsin koju ja olin rampväsinud ja ei jaksanud küll mitte midagi teha! Tänane istung võttis ka läbi, 3,5h järjest kirjutamist, I mean, no biggie, ma olen terve päeva ka trükkinud, aga üle pika aja oli see too much 😀 Nüüd vaatasin just uue Girls‘i osa ära. Aah, ma ei saa, see on ikka nii hea sari. Vahepeal oli mul paus peal, osad aina ootasid ja ootasid, aga siis võtsin kätte ja vaatasin järjest 4-5 osa ära. Jama on see, et kunagi kestis iga osa 40 minutit vms, aga nüüd need kuskil 27 minutit, see annab tunda! Seal sarjas on kõik tegelased lihtsalt nii omamoodi, et hoia ja keela.. ja kohe tõsiselt omamoodi:D aga see teebki sellest niiiii hea sarja! And did I mention Lena Dunham? Teist temasugust pole!

tumblr_n4snwsC68q1tucs4vo1_500

4 thoughts on “Monday

Leave a Reply

