Juttu

Mul on selline tunne, et ma tahaksin terve selle veebruarikuu nagu karu talveunne heita ja et keegi sellel ajal mu magistritöö siis minu eest ära teeks. See on lihtsalt nii kuradima raske. Aga samas ma tean, et kui ma pingutan selle veebruarikuu ära ja saan mustandi tehtud, siis on väga suur osa tööst juba tehtud, kindlasti tuleb miljon korda veel parandustöid teha, kuid siiski raskeim osa on siis tehtud. Üleüldse veebruarikuu kahte viimasesse nädalasse jäävad rasked istungid ka, tunnistajatega, vande all ülekuulamised jne.. oeh, et kui see veebruarikuu läbi saab, olen ma ikka väga õnnes omadega! Ja pealegi, siis on üks suur talvine kuu möödas ja siis pole enam muud, kui oodata kevadet ja soojemaid ilmasid 🙂 Kuigi ütleme ausalt, see talv on meil ikka päris hästi vedanud, pikalt külma aega praktiliselt polegi olnud. Ja siis muidugi ma olen totaalselt sõltuvuses Masterchef‘ist.. jumal jumal, miks tõid selle mu teele siis, kui ma pean magistritööd tegema?! Mitte, et ma enne sellest teadnud ei oleks, kui telekast juhtusin peale, siis ikka põnevusega vaatasin ära, aga ma ei olnud seda kunagi tõmmanud nagu sarja, et vaatan üks osa teise järel ära.

Ja lõppu üks väike reminder.

FullSizeRender

Ja nüüd ma vaatan ühe Masterchef‘i osa ära ja lähen magama, sest mul on ka homme kavatsus kella 7ks tööle minna. Nii mõnus on tööd teha, kui oled üks esimestest inimestest tööl, keegi ei sega, keegi ei helista.. saad rahulikult oma asjad ära teha 🙂

2 thoughts on “Juttu

  1. Kas keegi ütles Masterchef?! I love it!

    Muuseas, mulle kohutavalt meeldib üksinda varakult vaikuses tööd teha. Töö jookseb nagu lust käes ja üldse nii hea on olla. 🙂

    Like

    1. Me too, me too! Isegi liiga palju 😀

      Kuigi mulle meeldib meeletult magada, meeldib mulle ka kõik toimetused hommikuti ära teha või siis hommikul nendega alustada, kui toimetused veits pikemad on 🙂 sest päeval tuleb selline tsillimise tuju peale:D siesta 😀

      Like

Leave a Reply

