What’s in my bag

Mirjami postitusest inspireerituna otsustasin, et teen ka ära selle tagi, et mis on minu kotis. Kotist eraldi pilti ei hakanud tegema, seda olete näinud juba siin postituses. And here goes:

FullSizeRender-7

1. Kolm pastakat – No mul oli ju alles eksamiperiood:D better safe than sorry :’D

2. Eesti Posti järjekorranumber.

3. Töökoha poolt antud 2015. aasta märkmik.

4. TÜ õigusteaduskonna üliõpilastööde kirjutamise ja vormistamise juhend.

5. ABC kinga väike kilekott 😀

6. Ühe koolituse lõpus saime kõik valida ühe tsitaadi, mis oli kokku rullitud. See on mul siiamaani kotis.

7. Kõrvaklapid.

8. Märkmepaber.

9. Mälupulk.

10. Tangle Teezer juuksehari.

11. Prillikarp.

12. Rahakott.

13. Töövõtmed.

14. Uksekaart.

Alati on mul veel kaasas, kuid jope/mantli taskus, ühistranspordi kaart, nätsupakk, Babylips ja telefon ning kui kodunt ära lähen, siis koduvõtmed ka kotis, aga kuna ilmselgelt ma olen praegu kodus, siis võtmed ei ole kotis:D Nagu näha, null meigiasja. Vahepeal, kui mõned kurjad tegelased näkku otsustavad tulla, siis võtan igaks juhuks MACi concealeri ka kotti kaasa.

Mõtlesin, et näitan ära ka selle tsitaadi 🙂

FullSizeRender-6

2 thoughts on “What’s in my bag

Leave a Reply

