Mmm.. A girl can dream

Daniel Wellingtoni kella olen ma juba päris kaua aega tahtnud (jah, juba ammu enne, kui neid blogijatele laiali jagati:D), aga see on ikka hirmkallis kell ja ma ei tea, kas ma raatsin nii palju kella peale välja käia. Au ja kummardus neile, kes suudavad raha koguda ja siis ühe korraliku kvaliteetse asja osta. Ma valiksin endale kindlasti kõige klassikalisema variandi nagu ka nimi ütleb – Classic Sheffield Lady.

Screen Shot 2015-02-04 at 16.45.06

Uuuh, kui ilus see on! Käisin täna seda Kaubamajas piilumas, oleks tahtnud proovida ka, aga need kellad on ju luku taga ja ühtegi teenindajat läheduses polnud ning väga palju aega ka polnud, nii et ma ei jaksanud seal ootama hakata. Teinekord!

Teine soov on New Vintage by Kriss käevõru. Tegelikult ma teadsin sellest käevõrust juba ammu, kellegi blogis jäi silma, aga siis tol korral olid need vist kodulehel otsa saanud?! Igatahes, ei leidnud ma neid kuskilt.. Täna aga jäi Facebooki feedi kerides silme ette need IMEILUSAD käevõrud!

Screen Shot 2015-02-04 at 16.42.20Minul igatahes sõnu ei ole nende kirjeldamiseks, pilt räägib iseenda eest. Küsisin järgi ja neid peaks olema viies värvitoonis, väikese ja suure kiviga, maksavad vastavalt kas 59 eurot või 79 eurot. Samamoodi, päris krõbe hind! Aga ohhh, kuidas ma seda tahaks.. :))

2 thoughts on “Mmm.. A girl can dream

Leave a Reply

