Mack Bar-B-Que

Täna sõime lõunat Mack Bar-B-Ques, võtsin endale ühed quesadillad, mis olid lihtsalt imehead, täpselt parajas koguses vürtsi, üldiselt mulle väga vürtsikad toidud ei meeldi, ma pean siis väga palju jooma 😀 aga need olid lihtsalt nii delicious, tahaks kohe veel! Ja magustoiduks võtsin Double Strawberry piimakokteili, mis oli ka väga hea 🙂 Seekord oli igatahes väga hea kogemus selle söögikohaga. Olen eelnevalt korra veel käinud ja siis tegin ma suure vea, kui tellisin midagi, mis oli selle BBQ kastmega, mulle kohe üldse ei istu see, ütleme ausalt, mul läks tookord süda pahaks. Kunagi varem pole toidu pärast süda pahaks läinud nii, et ei suuda midagi lõpuni süüa, tookord ei suutnud. Aga oh well, maitse asi 🙂

rsz_1538459_780136112069421_2088151071_n

FullSizeRender-4

Leave a Reply

