Ainult tugevad jäävad ellu

Uuh, I’m exhausted. Eile sain praktika aruande kaitstud. Ühtlasi oli üks komisjoni liige ka minu magistritöö juhendaja ja ta andis mulle magistritöö mustandi esitamise tähtaja – 1. märts. Päris nunnu, arvestades, et mul pole midagi tehtud 🙂 Ok, struktuur on olemas! St see, kus ma millestki räägin ja see on juhendajaga kooskõlastatud, aga muu.. Töö ja sessi kõrvalt pole lihtsalt aega olnud ja ma ei taha kuulda seda juttu, et kes teeb, see jõuab:D Magistritööga päris nii ei ole, et kui õhtul jääb mingi pool tunnikest vaba aega, et siis nokitsed. Vb kuskil keskel olles jaa, aga alustades, kohe kindlasti mitte! Tundub, et mul tuleb üks õppepuhkus töölt võtta.. ja kohe päris tõsiselt. Muud moodi ma ei näe, et mul oleks võimalik mustandit esitada. Nii et jah, see oli eile selline päris tore reality check. Ja täna käisin ka Tartus, kohe sai tulemuse ka teada, nii et sai kenasti tehtud ja südamelt ära. Veel on oodata ühe eksami tulemust. Nii et hõisata veel ei saa. Mnjah, ega ei olegi kohe väga mingit tuju, tõmban end teki alla kerra ära ja proovin natuke oma meelt lõbustada sarjadega. Homme mõtlen magistritöö jaoks plaani välja, täna ma lihtsalt ei jaksa selle peale mõelda.

See lugu teeb küll tuju natuke paremaks 🙂 

Processed with Rookie

Leave a Reply

