Girls

Mõtlesin, et vaatan õhtul “Girls“‘i ära ja siis lähen magama ära, kuid ilmselgelt seda ei juhtunud jälle ning tean juba ette ära, et hommikul mõtlen, et “täna lähen küll varem magama”, mhmh! Tegelikult muud ei tahtnudki öelda, kui et vaadake kõik “Girls”‘i, see on lihtsalt imenaljakas sari ja mitte sellises võtmes, et kõik kohad on hihihi ja hahaha naljakad, vaid pigem just mõeldud sellistele.. hmm.. erilise huumorisoonega inimestele?! 😀 Ma igatahes ei tea, kas tänane osa oli tõesti nii naljakas või olen ma lihtsalt ebanormaalselt heas tujus, sest ma magasin õhtul kuskil kaks tunnikest, sest muidu ma oleks raamatut lugedes lihtsalt magama jäänud, ja sain sealt hea tuju, AGA lihtsalt vaatasin tänast osa ja irnusin 🙂 Nüüd hea tujuga magama!

Processed with Rookie

Leave a Reply

