New in

Premeerisin end eile MACi kulmupintsliga. Ma olin tahtnud seda juba pikemat aega osta ja nüüd sai see teostatud. Kõndisin isegi juba MACi letist mööda, aga siis sammusin tagasi,”tere! sooviksin osta kulmupintslit”, kaks minutit möödas ja olemas see mul oligi! Pole elu sees ühegi meigipintsli peale nii palju raha kulutanud, 22 euri 😀 Ja Bioderma näopuhastusvesi oli mul ka otsa saanud, nii et seadsin enda sammud apteeki. See on väga kallis toode küll, aga mina pole paremat senini kasutanud. Võtab viimsegi meiginatukese näolt ära! Tavaliselt olen ostnud 250 ml pudeli ja pean mainima, et pole kunagi selle täishinda (16 eurot) maksnud, olen alati saanud kuskil 10 euroga, kui on soodukad! Ja kuskilt kallitest kohtadest seda ka ei maksa minna ostma, nt Viru keskuse apteegis maksab see peaaegu 20 eurot, mida helli?!! Seekord ostsin aga 500 ml, sest hind oli päris hea. Muidu maksaks selle täishind 27 eurot, kuid sain 19.90-ga. Kasutan ma seda ju nagunii kogu aeg ja nüüd ta kestab mul ka kaks korda kauem, tükk aega ei pea enam seda muretsema 🙂 Algul tuli kassas isegi 27 eurot ette, mul oli kohe, et ouou sildil oli ju 19 millegagi. Müüja läks asja uurima, võttis selle hinna sealt maha (ju siis oli kogemata jäänud sinna?!:D) ja midagi nokitses selle triipkoodiga ja lõpuks sai ekraanile 19.90 😀

Processed with Rookie

Mul on väike pühapäevane masekas peal, sest ma pean jälle õppima. Oeh, viimased pingutused. Enne magistritööd.

12 thoughts on “New in

  1. jejee, nädala pärast tahan ka minna MACi letti, mul on sealt 2 asja kindlalt vaja (puuder ja põsepuna), aga kui enda suhtes väga lahkeks lähen, siis tahaks ju midagi veeeel… 😀

    Like

    1. Ojaa, paar asja ostad ja juba on 50 eurot läinud nagu nalja 😀 Mul väga palju MACi asju pole, MAC studio finish concealer ja see pintsel nüüd 🙂 Vaikselt tüürin end sinna MACi poole 😀

      Like

Leave a Reply

