Someone’s in a good mood

Kas kellelgi on hea tuju või jaa?! Kirjutasin eelmine nädal Twitterisse, et kui ma selle nädala üle elan, siis see on ime. Mul oli see nädal kolm eksamit, that’s why. Ja ma elasin selle nädala üle!! Ning mis kõige parem, kahe eksami tulemus on juba üleval ka! Eilset eksamit kartsin lihtsalt nii väga. Kui selle aine sügisel algas, siis õppejõud alustas esimest loengut öeldes, et see on arvatavasti teie juuraõpingute kõige raskem aine. Ja oli tõesti! Eksam koosnes mitmest osast, kaasuse ajal kasutasin sellist kausta:

IMG_6493

Ridiculous, I know ja tundub täielik kaos, kuid tegelikult pole. Teine variant oleks olnud kasutada õppejõu antud kausta, kuid seal poleks olnud ühtegi lipikut vahel ega midagi. Meie saime omades kaustades vähemalt highlightida lauseid, kirjutada ei tohtinud ja muidugi ta kontrollis ka seda, teatud ajaks pidi detsembris kaustad temani toimetama. Ta ütles eile, et paneb eilse jooksul tulemused ka üles. Kas ma käisin ÕIS-is kuskil 50 korda? Kümme minutit enne keskööd saatis e-kirja, et tulemused on üleval. Sel momendil, kui ma seda kirja lugesin, mul hakkas süda automaatselt nii kõvasti taguma ja käed värisema. Selline kohutav tunne, et kohe kohe näed enda tulemust. Ütleme ausalt, et mul tulid isegi pingelanguse pisarad. Nüüd on veel ühe aine tulemust vaja oodata ja järgmisel nädalal veel paar asja teha, sh praktika aruande kaitsmine, kuid nendega ma hakkan alles homme tegelema, täna premeerin end sellega, et ei tee mitte ühtegi kooliga seonduvat asja, alles homme! Mul on phmt kõik blogid ja sarjad lugemata/vaatamata, mis viimasel ajal on tulnud + igast youtube’i videod, et premeeringi end nendega, rechargin end ühesõnaga. See nädal oksendamiseni õppinud, ma arvan, et ma olen selle ära teeninud 🙂

Lõppu üks äge särk, mille ma New Yorkerist skoorisin! Mina ja punane värv? Say whaaaaat..

FullSizeRender-1

4 thoughts on “Someone’s in a good mood

  1. Püha jumal, mis kaustik… samas, vaatamata sellele, et sa ilmselgelt pead kõike sealt teadma, näeb see mulle kui kaustiku hullule jube isuäratav välja. 😀

    Tore, et nädala üle elasid! 🙂

    Like

  2. oeh, sama siinpool, AGA mul on järgmine nädal veel 2 eksamit, siis on tükiks ajaks KÕIK! eilse õhtu tegin endale vabaks, täna hakkan otsast pihta. ko-hu-tav! ainult see lohutab, et kohe-kohe on kõik läbi ja siis saab lõõgastuda ja toredate asjadega tegeleda..

    Like

    1. Mul peaks järgmise nädalaga kõik läbi saama, magistrantuuri viimased eksamid! Uskumatu..
      Ma tean, mida Sa tunned.. palju palju jõudu ja jaksu selleks tulevaseks nädalaks!!! 🙂

      Like

Leave a Reply

