Soovid!

Aah, ma tahaks nii väga jälle korralikult trennis käima hakata ja tahaks igasuguseid raamatuid lugeda. Viimastel päevadel on eriti palju postitusi olnud seoses sellega, kuidas inimesed panevad endale igasuguseid eesmärke, a’la loen ära 50 raamatut käesoleva aasta jooksul jne. Ma päris nii ei tahaks teha, aga ma tahaks lihtsalt lugeda midagi, mis ei ole erialane kirjandus!! Kuid ma ei saa seda teha enne, kui ma saan kooliga ühele poole. See võtab lihtsalt kogu aja ära ja ma tean, et ma hakkan süümekaid tundma, kui alustangi millegi sellise lugemisega, mis ei ole seotud magistritööga. Viis kuud veel, sest maikuu viimasel nädalal toimub magistritöö kaitsmine. Noh, loodame, et ma ikka lõpetan 😀 Päris hõisata siin veel ei tahaks, sest praegu tundub sellel aastal lõpetamine väga kahtlane. Ja trennis tahaks hakata käima jälle, aga sellega on täpselt samamoodi nagu lugemisega.. Ma tahaks korralikult ikkagi trenni teha ja see võtab ka oma aja ning ma ei tahaks stressata töö/trenni ja kooliasjade vahel jooksmisega. Ühesõnaga, tahan teha neid asju nautides! Ning kui millalgi kooli saan lõpetatud, tahan ka lõpuks ometi juhiload ära teha, arvatavasti pean täiesti nullist alustama, sest käisin sõidutunnis viimati aasta tagasi ja kooli teooriaeksami tegin veelgi varem ära, pole uurinud seda asja, aga ilmselt pean nullist alustama. Bummer, see autokool on esimene asi minu elus, mida ma alustasin, aga mis on jäänud pooleli. Aga pooleli jäi ta ajapuuduse ja muude segavate faktorite tõttu, mitte niisama laiskuse pärast. Igatahes need on need asjad, mida ma tahaks see aasta teha 🙂 Enesele teadmatagi panin kirja vist enda uue aasta lubadused?! Haha. Nüüd aga ma vaatan mitu Juridica artiklit ma jõuan läbi lugeda enne kui vaim alla annab, sest ma olen täna terve päev rahvusvahelise eraõiguse eksamiks õppinud, mis on juba neljapäeval!! See on täpselt selline eksam, et ee.. kill me, saaks ainult läbi. Ja ÄKKI, kui jõuan ja uneaeg peale ei tule, vaatan veel ära sellise filmi nagu “The Maze Runner” 🙂

2 thoughts on “Soovid!

  1. Kes teeb see jõuab. Minult küsiti just aastavahetusel, et kas ma koolis ja tööl enam ei käigi, sest teistele on jäänud mulje, et ma elangi vaid treeningsaalis 😀

    Kuidas labürindi-film meeldis? 😀 😀 😀 😀

    Like

    1. Kes teeb, see jõuab muidugi. Aga minu eesmärk ongi teha neid asju nautides, mitte ühelt asjalt teisele joostes ja ilgelt stressis olles. Ning hetkel see võimalik ei ole. Olen oma iseloomuomaduste poolest juba selline inimene, kes ei suuda väga vabalt võtta. 🙂

      Vaadatav, ei midagi erilist 🙂

      Like

Leave a Reply

