Uue sarja avastus

Tegelikult kuulnud ma olin sarjast “Orphan Black” juba ammu, aga imelikul kombel ma polnud jõudnud selle vaatamiseni. Tavaliselt, kui üldjuhul on vaja vaadata mitu osa sarjast ära, et see meeldima hakkaks vms, siis selle puhul oli kohe esimene osa juba nii huvitav, et ma teadsin, et tõmban järgmised osad ka. Samas selliste sarjadega on ka see häda, et kuna kohe alguses on nii huvitav, siis latt on nii kõrgele seatud, et lõpuks läheb asi väga sürriks kätte ära. Olen hetkel viienda osa juures ja juba on selline tunne, et asi on juba mitu hooaega kestnud. Ühesõnaga niisama molutamist pole, pidevalt käib mingi teema. Aga hea nevertheless!

Screen Shot 2014-12-26 at 20.20.16

2 thoughts on “Uue sarja avastus

  1. Ma olen teise hooaja juures ja osad asjad on nii ajuvabad ja korduvad ja.. kahjuks enam pole nii haarav, kui esimene hooaeg. Muidu see peanäitleja on nii hea ja tema homo sõber ka. 😀

    Like

    1. Just täna kuulsin Mettel Ray käest ka, et teine hooaeg pole enam nii hea. Mhh!! 😀
      Vahepeal on kogu see teema nii tume, et kohe kui see homost sõber orbiidile tuleb, läheb tuju kohe nii heaks 😀

      Like

Leave a Reply

