Random tag

Ja homme ongi selle aasta viimane tööpäev ja pealekauba lühendatud 🙂 Mingisugune väike jõulukogunemine on ka meil 12 paiku, nii et saab kõike head ja paremat süüa. Ma ei jõua ära oodata, ma tõesti vajan puhkust. Kas või paar päeva ilma õppimiseta. Jõulutunnet ei ole see aasta üldse, nii et kogu see kära ja teema jõulude ümber võiks juba läbi saada. See aasta on olnud üldse mega raske, nii et ma jätaks sellega hea meelega juba hüvasti.

1. Do you have a middle name? Noup. 
2. What was your favourite subject in school? Inglise keel. Ainuke tund, kus ma ei närveerinud, kui ma midagi vastama pidin. Inglise keel on alati mulle lihtne olnud. 
3. What’s your favourite drink? Coca-Cola, aga kui alkoholi selle all mõelda, siis Amaretto Coca-Colaga. 
4. Favourite song at the moment? Appi, ei olegi. Aga ma võin öelda, mis oli viimatine lemmik lugu, Lorde – Royals. 
5. What would you name your children? Kui poiss, siis kas Taavi või Rauno. Kui tüdruk, siis mõttes on olnud Lisbeth. Aga need on praegusel ajahetkel mõtted, kes teab, mis hullus mulle siis pähe lööb, kui ma reaalselt ka lapse saan. 
6. Do you participate in any sports? Ei. Kategooriline ei. Selle eest läheb tänu keskkooli kehalise kasvatuse õpetajale, who sucked all the fun out of P.E. Kui oli üks tund, mida ma vihkasin, siis oli see kehaline kasvatus. Mitte sellepärast, et mulle ei meeldiks end liigutada vms, vaid see õpetaja rikkus kõik ära. Isegi matemaatika tundi ma ei vihanud nii palju, although ma olin ikka täitsa lammas matemaatikas, et oleks nagu pidanud seda vihkama 😀 
7. Favourite Book? Stieg Larssoni triloogia, no doubt 🙂 

8. Favourite Colour? Helesinine.
9. Favourite Animal? Kaslased.
10. Favourite perfume? Marc Jacobs “Daisy”
11. Favourite holiday? Pole. 

12. Have you graduated High School? Haha, jaa. 

13. Have you been out of the country? Mhmh. 
14. Do you speak any other Languages? Eesti ja inglise.

15. What’s your favourite store? Ma ütleks, et Stradivarius või siis H&M.
16. Favourite Restaurant? Aii, ma ei tea. Seda lemmikut on alati raske valida. Ükskõik, mis lemmikut siis. Aga viimase hea mulje jättis Mmuah. Kuigi see on kohvik, mitte restoran. 
17. Did you like school? Absoluutselt mitte. 
18. Favourite YouTubers? Kalel, Zoe, Pointlessblog, Anna Akana, Lauren Curtis. 
19. Favourite Movie? Arghh, ühte on ju nii raske välja tuua. No viimatised on raudselt “Gone Girl” ja “The Judge“. Mitte nii viimatised on “Prisoners“, “The Call“, “The Holiday” (võiks seda vist sada korda vaadata, ikka ei tüdineks ära, mäletan, et kunagi oli mu süda murtud ja siis vaatasin seda filmi ja nii samastusin selle ühe peategeleasega, vaatasin filmi ja ulgusin:D), Larssoni triloogia. 
20. Favourite Tv show? Appi, jälle lemmik. No ütleme nii, et hetke lemmikud on “2 Broke girls“, “Girls” ja “Modern Family“. Aga läbi aegade on vist küll “Breaking Bad
21. Pc or Mac? Once you go mac, you never go back 🙂 Ma usun, et see vastab küsimusele 😀
22. What phone do you have? iPhone 5. 
23. How tall are you? Noooo pole end keskkoolist saati mõõtnud, siis olin 166 cm. 

24. What quote/phrase do you live by? Ära tee teisele seda, mida Sa ei taha, et tehakse Sulle. Lihtne. 

25. Do you have any brothers or sisters? Kolm õde 🙂

2 thoughts on “Random tag

Leave a Reply

