Life’s so meeh right now

Õppisin rahulikult laupäevaseks eksamiks nagu ikka ma viimased päevad olen teinud ja mõtlesin, et panen korra pea padjale ja puhkan. Võite juba arvata, mis juhtus. Kas ma jäin magama või jaa? Umbes 45 minutit hiljem ehmatasin end üles. No nii magus uni oli, et oleks hea meelega edasi lasknud hommikuni välja. Mul on veel nii palju õppida ja nii vähe aega seda teha. Alati on kuidagi nii, et üks päev jääb õppimisest puudu. Et oleks see üks päevake veel, siis oleks kõik kõige paremas korras. Haha 🙂 Kirjutan selle postituse lõpuni ja asun uuesti konspekti kallale. Homme on mul terve päev töö poolt üks koolitus mõeldud, nii et tööle ei peagi homme üldse minema. Ja siis ongi veel üks täispikk esmaspäevane tööpäev ja lühendatud teisipäevane tööpäev ja ongi kõik.. puhkussss :)) Sort of. Tööst küll, aga õppimisest mitte, ma ei taha üldse mõeldagi, mida kõike ma tegema pean: praktikaarunde koostamine, rahvusvahelise eraõiguse eksamiks õppimine, maksuõiguse mahuka kodutöö tegemine + selle eksamiks õppimine, tsiviilõiguse eriseminariks õppimine ja magistritööst ma ei taha üldse rääkida, sest seda pole ma üldse jõudnud teha ja ei jõua veel niipea ka.. Oeh.. Huvitav, mis tunne on tähistada jõule ja aastavahetust nii, et kukla taga ei ole kogu aeg mingid muremõtted, et kuidas ma kõik valmis saan? Mina seda tunnet enam ei mäleta, ausalt öeldes 😀 Kõik aina nikerdavad mingeid asju teha jõuludeks, mõtlevad lahedaid asju välja.. ja siis mul on mingi meeh, mul küll ei ole aega. :/ Aga noh, aitab masetsemisest, back to work!

Leave a Reply

