“Why should I deserve to die? I’m not the asshole” Gone Girl

Ma olen täiesti obsessedGone Girl“‘ist. Nagu teada, siis ma vaatasin selle juba mõnda aega tagasi ära, kui see kinodesse tuli, kuid nüüd lõpuks avastasin laupäeval, et seda saab juba ka super hea kvaliteediga tõmmata. No muidugi ma tõmbasin ja vaatasin selle ka teistkordselt ära. Ma arvan, et see meeldib mulle lihtsalt nii palju juba sellepärast ka, et ma olen raamatu algul läbi lugenud ja see annab nii palju juurde. See on kindlasti üks selliseid raamatuid, mida ma kindlasti tulevikus veel mitu korda loen. Au ja kiitus sellele raamatule tähelepanu pööramise eest tuleb öelda Mettel Ray‘le, meie oma eestlasest blogijale, kes kirjutab filmidest ja sarjadest, sest just tema instagrammi pildi kaudu ma selle raamatu endale ka soetasin 🙂 Kindlasti üks vähestest blogijatest, kelle uue postituse korral ma õhinasse lähen! Siin ka üks hea review sellest filmist.

tumblr_ncykwidqFT1sjrsfoo1_500

Aga olgu, off to bed now.. alles hommikul oigasin ja lubasin endale, et lähen täna varem magama.. mm, didn’t happen 😀

4 thoughts on ““Why should I deserve to die? I’m not the asshole” Gone Girl

  1. Peale kinost väljumist ma nagu ei osanud otsustada, et kas mulle väga-väga meeldis see film või siis ei meeldinud üldse. Ta oli kuidagi nii piiripealne ja mõtlemapanev ja pisikesi nüansse täis.

    Samas väga põnevaks ma seda pidada ei saa, sest sündmuste käike suutsin ma siiski ette aimata. Aga sellest hoolimata üle pika aja üks huvitava perspektiiviga film 🙂

    Like

Leave a Reply

