Pühapäev

Mõtlesin juba eile siia midagi kirjutada, aga kuna ma tegelesin ühe aine konspektiga (mul oli eesmärk, et ma saan selle eile valmis ja vähemalt ühe korra läbi loetud), siis minutid aina jooksid ja jooksid ning lõpuks oli kell enne kahteteist öösel, kui ma valmis sain. Konspekti sai 60 lk ja iga päev õpin 20 lk selgeks, starting from today, sest tuleval laupäeval on juba eksam. Olen kuulnud selle kohta hirmujutte, et paljud teevad selle aine esimesel magistriaastal, sest siis on võimalus ikka õigeaegselt lõpetada, sest paljud kukuvad selle aine läbi ning kui esimesel aastal teha, siis on teisel aastal ainet uuesti võimalik teha. Nii et no pressure. Reedel oli siis ära see kauakardetud suuline eksam. Õnneks sai seda eksamit teha ka Tallinnas, nii et ei pidanud selleks Tartusse minema. Eksam hakkas 12.15, mina sain reaalselt sisse minna alles enne 15 ja vastama sain hakata alles 16.40. Nii et kena närv sees terve päev 😀 Eksamiruumis oli neli õpilast ja õppejõud (üks vastas ja samal ajal kolm siis said valmistada enda piletit ette). Ja täiesti lõpp, kuidas see õppejõud kolme õpilast, kes enne mind vastasid, peedistas. Natuke midagi valesti ütlesid, võttis sõnasabast kinni ja siis läks kõik allamäge. Ühel oli olukord juba nii hull, et oleks peaaegu F-i saanud, aga siis venitas E peale ikka välja. Teised kaks said samamoodi E-d. Nii et kui minu kord tuli, ma mõtlesin, et jumala eest, ära hakka mind nokkima 😀 Läks tegelikult hästi, mõned täpsustavad küsimused esitas, aga ei midagi hullu. Ma täiesti imestan, et ma suutsin nii enesekindlalt vastata, närv ei olnudki sees ja suutsin ratsionaalselt mõelda (tavaliselt kui see eksaminärv sisse tuleb, siis ei suuda kõige lihtsamatele küsimustele ka vastata). See võis tuleneda ka sellest, et ma pidin lihtsalt nii kaua ootama enda korda, et närv sai juba mööda mindud 😀 Lõpuks ütles, et hinne on B ja C vahel, et mul on valida, et kas ta küsib lisaküsimuse või mitte. Kui oleksin lisaküsimuse ilusti ära vastanud, oleksin B saanud, kui sellega oleks halvasti läinud, siis oleks hinne olnud C ja D vahel ja siis oleks tulnud veel lisaküsimus. Jne jne. Täpselt nagu ühel teisel, kes siis oli lõpuks E ja F-i vahel. Nii et arvestades seda peedistamist, mida ma eelnevalt nägin, ütlesin, et ma võtan C! And I’m so glad I did, C on ka väga hea hinne. See on täpselt see teema nagu Võta või jäta saates, et kodus olles mõtled, et no issand, miks Sa ei võtnud enne seda summat, nüüd ei ole Sul ju midagi. Siis kindlasti oleks mõni eksamitoolis ka mõelnud, et noo äkki joppab, nagu paljud seal saates teevad ja lõpuks lähevad paari sendiga koju. Aga ma suutsingi ratsionaalselt mõelda ja mõtlesin end “telekavaataja Võta või jäta rolli” 😀

Aga no aitab sellest koolijamast, reedel sain postkontorist oma Asose pakikese ka kätte, mida ma juba pingalt ootasin 🙂

Processed with Rookie

Sees on tõesti vähe kaarditaskuid, kuid see panigi mind pingsalt üle vaatama, mis jama mul enda rahakotis on ja tegema väikse puhastuse. Oi, seda jama oli palju, palju selliseid kaarte, mida ma pole enam kunagi pärast esimest korda kasutanud ja palju muud. Tegin südame kõvaks ja viskasin paljud lihtsalt ära ning ülejäänud, mida võib-olla saab tulevikus kasutada, panin eraldi karpi ära, sest igapäevaselt ma neid endaga ei vaja. Nüüd on lausa lust rahakotti kotist välja võtta, eelmine oli juba täitsa kole, et mul oli lausa piinlik juba vahel 😀

Nüüd aga ma kavatsen natuke konspekti õppida ja siis vaadata sarju, mis see nädal on välja tulnud, kuid mida mul pole lihtsalt veel aega olnud vaadata (Pretty Little Liars, Switched at Birth, Chasing Life, True Tori – naissss :)) ja siis edasi õppida ja mingi aeg tortilla wrappe teha, sest mul tuli nende isu juba eelnevalt sel nädalal 🙂

Ahjaa, mängisin see nädal seda Maybelline’i mängu, kus on võimalik võita Baby Lips‘e, neljandal päeval võitsin, juhhu, nii et nelja nädala pärast saan enda elu esimese Baby Lips‘i 😀

Leave a Reply

