Reede

Hommikul ärkasin üles ja et und silmist saada (ma ärkan alati esimese kella peale), vaatan ma alati kiiresti mingid asjad telefonist üle. Läksin siis ka youtube’i, et vaadata, kes videosid on postitanud ja nägin enda lemmik youtuberidelt videot pealkirjaga “going our seperate ways“, mul oli kohe, aah, wtf 😦 Uskumatu, et tundsin/tunnen kurbust kellegi üle, keda ma tegelikult ei tea ja kes elavad teisel pool maakera, aga nii on. Ma olen neid juba aastaid jälginud ja nad on kuidagi südamelähedaseks saanud, I feel for them. Ja nende vlogid olid mu lemmikud, ahh, kurb, lihtsalt kurb! Igasugused lõpud on alati kurvad. Sucks. 

Nädal aega vaagisin, kas osta üht kotti HM-ist või mitte, aga I finally did it! Mulle meeldib, et see on palju mahukam kui mu praegune kott. Vabandust backgroundi pärast, aga nagu te teate, enam ei ole absoluutselt normaalset päevavalgust, kogu aeg on pime, pime, pime! Pildil ka üks mu lemmikutest šampoonidest, mille ma eile ostsin.. Sellel on NII HEA lõhn. 🙂

Processed with Rookie

Nüüd pean aga kurbusega teatama, et pean hakkama veidike kordama konkurentsiõiguse homseks arvestuseks. Üldse ei eruta see mõte, et ma pean homme 7se bussiga Tartusse minema. 2,5h sõitma selleks, et teha üks tunnine arvestus ja seejärel 2,5h tagasi sõitma. Suuuuucckksss. 

Eile käisin juuksuris, tulemusega muidugi rahul, aga kuramus, 42 euri juurte värvimise eest 😀 17 euri rohkem kui Kohilas oleks selline töö maksma läinud. Aga kuna mu juuksurit enam seal salongis pole, siis ei näe ma ka enam mõtet Kohilasse selle pärast sõita, ajakulu maksab ka midagi.

IMG_5897

5 thoughts on “Reede

    1. Ega ma just väga odavat kohta ei valinud ka, rohkem kesklinnas ei saagi olla.

      Seal Viljandi maanteel oleks läinud kuskil 35 euri, nii et väga suur vahe pole. Ma ei saa aru, kuidas juurte värvimise eest nii palju maksma peab :S

      Like

    1. Ma ei tea, kas ma julgen algajate juurde minna.. Vb lihtsalt mingi mõttetu hirm, sest noh, mis seal ikka nii väga pekki saab minna..aga.. I don’t know.. Pean mõtlema selle üle 😀 Aitäh lingi eest!

      Like

Leave a Reply

