Let’s get tanned!

Ostsin siis täna Dove’i isepruunistuva kehalosjooni ja Lumene isepruunistuva kreemi. Viimase osas tegin vea. Ostsin nii kehale kui näole mõeldud versiooni, kuigi ma tahtsin ainult näoversiooni. Või noh, ma ei mäletanud täpselt, mis selle tuubi peal kirjas oli, tahtsin isegi telefonist kontrollida, aga internet oli mingi eriti leimo Prismas ja mõtlesin, et whatthehell, ostan ära. Aah, kunagi ei tohi ikka nii mõelda, alati kontrolli üle! Ma tavaliselt kontrollingi, see on esimene kord, kui ma niimoodi alt olen läinud, aga noh, päris alt ka mitte, ma saan seda ikkagi kasutada. Mõeldud küll näo ja keha jaoks, aga mina kasutan siis ainult näo jaoks 🙂 Kavatsen juba täna nendega algust teha, loodetavasti muutun ka ikka pruunimaks 😀 Tavaliselt ma hästi skeptiline selliste kreemide osas.. Ma väga loodan, et need ka toimivad. Ja pildil on siis veel ka Maybelline’i BrowDrama, mille ma sain endale testimiseks.

Processed with Rookie

28 thoughts on “Let’s get tanned!

      1. esimese korraga juba pisut on, minu meelest. hästi kiiresti imendub ja toimib, aga mul on ka kuiv krokodillinahk, mis imeb kõik niiskuse suure tänuga lurinal sisse 🙂

        Like

  1. kirjuta siis blogisse ka, kuidas sulle need meeldisid. peaks ka midagi endale talveks hankima, vaatan, et kõige heledam jumestuskreem jääb ka liiga tumedaks 😀

    Like

    1. Arvatavasti ma juba varsti kilkan, kui tulemusi näha on 😀 Praegu on igatahes esimene kord peale pandud, lõhnan nagu.. noh, mitte väga hästi 😀 selle lõhn väga ei meeldi

      Like

      1. Selle Dove’i oma.. Ma näo oma eriti ei tunne 😀 aga Lumene tundub veits talutavam olema küll! Kuigi noh, ega kummastki ära ei sure 😀

        No ma tõesti loodan, et need toimivad 🙂 Dove’i kohta on tõesti palju kiidusõnu, peab ju toimima siis! Ja ma võtsin kohe Dark versiooni, ei viitsi mingi heledaga jamada 😀 Ma niigi hele, haha..

        Like

      2. AE blogis vist nägin seda, et ta kiitis seda taevani. No loodame, et see päriselt on ka hea. 😀
        Ohooo, Dark kohe, julge tüdruk, samas, miks jamada nende heledamatega, kui nendega vb tulemust ei näegi 😀 Ma kardaks vist näkku kõige rohkem seda panna, peaasi, et laiguline ei jää 😀

        Like

      3. Jah, Marion mainis, et tal pole kunagi rante jäänud, nii et võtsin riski 🙂 See ikkagi suht tavaline losjoon, mitte mingi spets tanning, siis kardaksin küll tumedat, et jäävad randid 😀

        Ma ise kardan ka näo suhtes kõige rohkem.. AE ütles, et ta paneb näkku mingi hernetera suuruse koguse, tegin samamoodi, loodan parimat 😀

        Like

      4. Hea, et seda praegu ütlesid! Ma ilmselt kui ostaks selle, oleksin pannud mingi korraliku koguse ja siis näkku määrinud, hahaa. 😀 tulemus oleks kindlasti väga hea 😀

        Like

  2. Kui merekas käisin, kadutadin ka Dove’i. Mingi 5 ja enam aastat tagasi või mis ta oli, sestap mälu juba kehv 😀 aga ilusaks pruuniks tegi tõesti. Mulle ka lõhn ei meeldinud, praegugi veel meenub see :S ja valgeid riideid kipuvad need ka määrima. Aga jume jäi tõesti kaunis, sügav 🙂

    Like

  3. No ma vast mökerdasin seda natuke rohkem ka kui normaalne olnuks 😀 aga katseta, anna mulle ka teada, kuidas jääb normaalses koguses 😀

    Like

    1. Haha, ma vist mökerdan ka rohkem kui peaks.. mõnes kohas on kerged laigud :D:D Ma täna püüan vähem panna 😀 ma vabandan end välja sellega, et see on mul esimene kord isepruunistuvaid kreeme kasutada 😀 võingi veits puusse panna

      Like

  4. Kindlasti koori keha ja nägu enne isepruunistava kasutamist ja küünarnuki kreemita ka!
    Siis pole mingeid rante vaid ühtlane ilus tulemus. Dove isepruunistaja on ka minu lemmik, samuti suvel, enne päevitama minemist peale määrida, siis tuleb ilus sügav pruun jume.

    Like

Leave a Reply

