Shopping

Reedel käisime Martiniga kinos vaatamas filmi “The Hunger Games: Mockingjay – Part 1“. Üks stseen oli nii hea, kus Katniss laulis “The Hanging Tree” lugu. Kuidagi väga hüpnotiseeriv. Link ise ei ole päris õige, st seal ei laula Katniss, aga see oli kõige ligilähedasem, mis hetkel youtube‘is olemas oli.

Laupäeva öösel ma magasin 11 tundi. Nii hea oli. Seejärel hommikul pesin paar pesumasinatäit riideid ära, tegin tolmuimejaga põrandad puhtaks, pesin põrandaid ja tegin süüa. Seejärel otsustasin ASOS lehelt osta endale rahakoti. Midagi, mida ma olen juba tükk aega endale otsinud. Vana rahakott on juba.. vana ja enam nii väga ei meeldi ka. Kasutasin ka selle koodi ära, mille puhul sai 20% soodustust, nii et põhimõtteliselt sain tasuta saatmise 🙂 Tänud Mannumarile, tänu kelle postitusele ma selle rahakoti ASOS lehelt üles otsisin! Seejärel tuli mul tahtmine veelgi rohkem šopata! Eelmisel päeval sai ostetud Stradivariusest püksid. Samasugused nagu Mari-Liisil siin postituses, ainult, et musta värvi! Ma olen lihtsalt ülirahul, need on ülimugavad ja lihtsalt näevad khuulid välja, maksid 29.95€! Sain ka Martinile jõulukingituse ostetud ja endale mantel-jope New Yorkerist, HM-ist kindad ja mütsi ning Reserved’ist õhukese kampsiku, mille tagaosal oli armas must lips.

FullSizeRender

Processed with Rookie

Poodides on hetkel hästi palju ilusaid jopesid ka, aga kuna mina alles eelmine aasta ostsin endale jope, siis ma ei näe vajadust osta uut lihtsalt seetõttu, et mõni jope nii ilus on. Aga seda mantel-jopet ma tahtsin endale küll, sest sellega kandes mõnda kleiti või seelikut näeb tervikpilt ilus välja, ilusam kui mõne jopega. Müts sobis mulle ka ideaalselt ja isegi imestan, et ma nii ütlen, sest mulle üldiselt ei sobi üldse mütsid!

Ja nüüd on mul üks probleem veel, kuhu minna juuksurisse? Sest seda allolevat pilti vaadates saab vast igaüks aru, et mul on vaja sinna minna ASAP!! Siin pildil näevad juuksed kuidagi eriti räbalad välja ja olgem ausad, ega igalpool sellist valgust ka pole nagu kaubanduskeskustes, aga tegelikult ongi ainult põhiprobleem selles, et juured vaja värvida. Ma läheks kohe täna juuksurisse, kui vaid oleks mõnda normaalset kohta, kuhu minna. Ma olen paar viimast korda käinud ühes salongis, mis asub veidike Tallinnast väljas, Viljandi maanteel, aga ma lihtsalt ei jaksa sinna minna, sest sealt käivad bussid üliharva tagasi ja kui juhtub nii, et ma jään napilt ühest bussist maha, siis järgmist pean ootama mingi 45 minutit. Hea meelega tahaks ikka kuskil kesklinna lähistel käia. Nii et head lugejad, kui teate soovitada mingeid salonge, kus teenusega rahule olete jäänud, siis pliis, tehke seda.

IMG_5801

Nüüd aga õpin konkurentsiõigust edasi, järgmisel laupäeval on selles arvestus (semestri ainus arvestus, juhhu, midagigi head:D)

Leave a Reply

