Kadripäev

Internetis on nii palju teha ja vaadata ning lugeda, kui pole terve päeva netti jõudnud 😀 Tänane istung kestis 09.00-18.20, vahepeal ainult 50 minutit pausi. See oli siis vähese interneti põhjuseks, kuigi ekraani on silmad terve päev passinud:S Oh boy, kui väsinud ma olen. Hommik algas kenasti, töökaaslane tõi nimepäeva puhul šokolaadi, nii armas 🙂 Lõuna ajal jõudsingi ainult paar ampsu võtta, nüüd nosin siin edasi 🙂

IMG_5766

PS! Jubedalt kardan nüüd neid libedaid teid alates sellest hetkest, kui ma eelmine nädal Tartus kukkusin. Ma hakkasin mõtlema, et ma polegi vist kunagi nii jõhkralt kukkunud. Ikka kukud kuidagi nii, et saad peatuma või käpukile vms, aga ma panin ikka konkreetselt jalad õhku laksu maha ja ime, et ma pead vastu kõvasid plaate ära ei löönud, õudusega mõtlen, kui oleksin sinna teadvuseta lamama jäänud, päris õudne:S Maandusin osaliselt ka vasaku käe peale, mis on siiamaani tegelikult valus. Üleüldse kukkumine oli valus, et nüüd käin ikka mega mega ettevaatlikult, ei tahaks, et see teist korda juhtuks, ptüi ptüi ptüi..

PS2! Täna on Padjaklubi! Saab raske päeva lõpetatud naeruga 🙂

2 thoughts on “Kadripäev

Leave a Reply

