Current wishlist

330821306 (1)

1. Raamat “Not That Kind of Girl” by Lena Dunham.. Mhmh, Lena Dunham on tänases showbusinessi maailmas mu teine lemmik, esimene on Jennifer Lawrence. And what do these girls have in common? Huumorimeel ja totaalne rahulolu iseendaga. God, how those two can make me laugh..

2. Dove Summer Glow isepruunistav kehalosjoon – Tavaliselt ma absull ei viitsi isepruunistuvate kreemidega ja losjoonidega jamada, aga ma võtsin endale eesmärgi, et see talv ma pean olema ikka veits jumekam, ma lähen ikka kohutavalt valgeks, kui ma päikest üldse ei saa ja mulle ei meeldi see üldse.

3. Päike Päevituskeskus kliendikaart ja sinna laetud krediit – Ja siis ongi dilemma, et kas pigem käia aeg-ajalt solaariumis ja soetada endale selleks Päike Päevituskeskuse kliendikaart või “jamada” isepruunistuvate kreemidega.. Loomulikult ma tean, kumb on nahale kahjulikum.

4. Solaariumikreem – Kui valik jääks solaariumi peale, siis tuleks endale üks solaariumikreem muretseda. Pilt on suvaline, mul pole kunagi vahet olnud, millist solaarumikreemi ma kasutan, peaasi, et see olemas on.

5. Lõhn Juicy Couture Viva La Juicy – Ikka veel pole ma endale uut lõhna ostnud.. Ma pole isegi 100% kindel, kas just seda lõhna tahan, aga noo.. olen üsna kindel. Kui teil on enda lemmikuid, feel free to share. Ma arvan, et ma pean mingi nuusutamisretke Kaubamaja iluosakonnas tegema 😀 God, I hate that.. mul hakkab seal alati pea valutama ja ma ei suuda kunagi seal kaua olla.

6. Lumene Natural Bronze isepruunistav näokreem – Isegi kui solaariumi kasuks otsustada, siis selle peaks kindlasti endale soetama, sellest on räägitud nii palju head!

7. CHI FAROUK ROYAL TREATMENT Super Volume šampoon – Jelena tegi head promotööd, nüüd tahan seda šampooni 😀

8. Jakk – Ja kohe kuidagi ei saa üle sellest Sheinside’i jakist.. So pretty!

7 thoughts on “Current wishlist

  1. See on hea lõhn!
    Ma tahan ka solaariumisse minna 😀 kogu aeg planeerin, aga ei leia seda aega. See Dove isepruunistav ei mõju mulle üldse, isegi kui iga päev kasutan:S

    Like

    1. Mul pigem vastupidi, aega kindlasti kuskilt pigistaks, aga nagu väga raha raisata ei raatsi.. Suht õhku visatud raha phmt 😀
      Kas kasutad seda Dove’i heledamat või tumedamat varianti? Äkki peaksid tumedamat kasutama, kui heledamat kasutad.

      Like

      1. That’s weird 😀 Samas, Sa oled üsna jumekas ka! Võrreldes minuga vähemalt 😀 ja noo ise arvatakse alati, et ollakse valgemad, kui tegelikult reaalselt ollakse..

        Like

    1. irv ät ma ei kavatse ka talviti laibasarnane olla 😀 haha, good one! Peaks vist ka tumedama tooni võtma, on seda väga raske kasutada, st kas peab eriti ilusti ennast sisse määrima, et mingeid imelikke rante ei jääks?

      Like

Leave a Reply

