Maailma kõige kõrgem kettkarussell

Kui ma 2010. aasta suvel paar kuud Taanis elasin, siis me käisime igast muude asjade kõrvalt ka Kopenhaageni Tivolis. Ma ei tea, mis mul arus oli (kuna ma kardan kõrguseid, aga arvatavasti sellepärast, et see “ei tundunud üldse nii kõrge ju!”), aga käisime ühel karussellil. Sounds fun, eks? Karussell ju 🙂 Nimelt räägin ma maailma kõige kõrgema kettkarusselli atraktsiooni peal käimisest. Tol hetkel ma seda ei teadnud, et see on maailma kõrgeim, ma sain sellest teada alles paar kuud tagasi Ringvaate saatest 😀 Järjekord oli sinna ikka meeletu ja võin käsi südamel vanduda, et ma pole elu sees nii hirmul olnud! Üleval olles nägi vist reaalselt kogu Kopenhaagenit. Kuna see karussell käis niimoodi alla ja üles ning samal ajal keerles, siis igal hetkel, kui see hakkas natuke alla minema, oli mul nii suur kergendushoog, aga siis läks see jälle üles ja omg + mul olid jalas ka baleriinikad ja ma hoidsin elu eest endal jalgu kramplikult, et jumala eest mul jalanõud jalast ei kukuks 😀 Oi, kui õnnelik ma olin, kui jälle maa peale sain!

star_flyer01

Õnneks oli kaks istet kõrvuti, et päris üksi ei pidanud hirmu tundma!

Aga nüüd hakkan ma “2 Broke Girls‘i vaatama, eile tuli uue hooaja esimene osa välja, woop woop 🙂 /Spoiler alert! Vaatasin ära ja terve osa oli phmt Kardashianitest ja isegi Kim Kardashian oli osas! Haha, how cool is that 😀 Kas ma olen maininud, et ma olen suur Kardashianite fänn? Well, now I have! Parim guilty pleasure ever. Kõik need kõrval hooajad ka nähtud, nüüd peaks see nädal algama ka “Kourtney & Khloe Take the Hamptons“.

One thought on “Maailma kõige kõrgem kettkarussell

  1. Mul usas kodu juures olnud lõbustuspargis oli ka selline asi, aga seal kästi jalanõud ära võtta, enne kui see üles läks. Noh, seal enamik inimesi olid flipflopides ka, see jalanõude sadu oleks mega olnud 😀 haha.

    Like

Leave a Reply

