Sheinside wishlist

Sattusin mingi postituse peale, kus keegi oli teinud mingisuguse Sheinside’i wishlisti endale. Mõtlesin siis, et pole ammu mingit kollaaži teinud, et võtan ka kätte ja teen! Kolasin Sheinside’i lehel ringi ja tuli lausa kolm kollaaži 😀 Noh, kolm on kohtu seadus! Eks selle Sheinside’i kvaliteediga ole nagu ta on, aga nii palju, kui mina olen kuulnud, siis kui mingi esemega rahul ollakse, siis ollakse ikka täiega! 🙂

2574727531. Dress 2. Jumpsuit 3. Black Dress 4. Jumpsuit 5. Red Dress 6. Bikini 7. Bodycon Dress

Ma olen selline inimene, et ma tohutult armastan musta värvi, aga pean endale vahel meelde tuletama, et ka värvid on ilusad! Selle esimese rohelise kleidi värv on nii ilus lihtsalt! Teisel pildil olev jumpsuit on midagi sellist, mida kindlasti endale tahaks, mul ei ole mitte ühtegi jumpsuiti, aga need näevad nii mõnusad välja, et järgmine suvi ma kindlasti endale midagi muretsen! Ilmselgelt on näha, et mustast värvist ma eemale ei saa, kaks musta kleiti on ka siia ära eksinud 😀 Ja see punane kleit, see on tõesti täielik ime, et ma selle siia valisin. Mul ei ole vist mitte ühtegi punast värvi riideesemet, ok, üks kampsun vist on, aga see on selline, mida ma kodus kannan. Ma ei tea, mulle nagu väga ei sümpatiseeri see värv. Samas, ma kujutan ette, et tegelikult see punane kleit sobiks mulle?! Huvitav, miks keegi (ma mõtlen blogijaid, kes sealt stuffi saavad) pole Sheinside’i lehelt bikiine tellinud, vähemalt ma pole küll näinud, et keegi oleks:D Viimased kaks paari bikiine, mis ma endale olen ostnud, on olnud bandoo stiilis. Mul hakkab vaikselt sellest stiilist kopp ette saama ja sellise bikiinipaari vastu poleks mul midagi! 🙂

257466115

1. Coat 2. Suit 3. Black Coat 4. Cardigan 5. Coat 6. Black and White Coat 7. Pink Coat 8. Black Leather Outerwear

Issand, ma ei või, see esimene jakk on lihtsalt nii kena, et huvitav huvitav, kas see päris elus ka nii kena on?! Huvitav, kas keegi on seda endale tellinud, tahaks temalt küsida selle kvaliteedi kohta! Ilmselgelt meeldib mulle see jakk nii palju, et ma valisin siia kollaaži ka musta variandi sellest 😀 Ja see kollane jakk.. nii armas tibukollane! See meeldib mulle juba värvi pärast 🙂 Number 7 jakk on lihtsalt ülinunnu, see on kindlasti üks mu lemmikuid leide, kaasa arvatud see nr 1 jakk. Nr 4 kardigan näeb ka mega comfy välja! Noh, ilmselgelt ma tahaks siit kõike, muidu ma poleks neid kollaažile valinud:D

257474014

1. Sweater 2. Leather Blouse 3. T-Shirt 4. Sweater 5. Green Blouse

See üleskeritud käistega t-särk meeldib mulle täiega! Ma ostsin suvel endale Reserved’ist samamoodi sellise hästi tavalise t-särgi, aga mõnusa kvaliteedi ja samuti üleskeritud käistega ja ma kandsin seda lihtsalt nii palju, nii mõnus on! Teeb kohe tavalise t-särgi erilisemaks, kui sellel sellised üleskeritud ääred on, don’t you think? 🙂 Ja nr 5 – taaskord roheline värv! See värv on mulle nii nii meeldima hakanud. Mul on umbes sarnane pluus valget värvi ja lindudega, seljas hästi mõnus lendlev ja ma kujutan ette, et see roheline pluus on samasugune! Ja alati on lahe, kui pluusile on lisatud midagi erilist nagu nr 4 oleval kampsunil, teeb igava halli kampsuni kohe hoobi pealt huvitavamaks.

Natuke offtopicut. Tõmbasin endale paar päeva tagasi alla Apple’i uue operatsioonisüsteemi Yosemite. Jumal, mu esimene reaktsioon oli, et what the hell is this shitt 😀 Umbes samasugune reaktsioon, kui iPhone’idele tuli see iOS 7, see ei meeldinud mulle üldse, sest see oli nii värviline! Ja see Yosemite on välimuselt täpselt samasugune värviline. Ma enam-vähem olen juba ära harjunud, aga uuendusi on palju, meil-box on hoopis teistsugune näiteks. Pole väga olnud aega selle uurimisega tegeleda, kõik selle nädala õhtud olen kooli asjadega tegelenud. Mõned õppejõud arvasid, et on nii lahe saata pühapäeva ja esmaspäeva õhtul asju, mis selleks nädalaks valmis peavad olema. Ma ei saa aru, kas on raske saata selliseid asju varem? Vot, see on üks asi, mida ma ülikooli puhul taga igatsema ei hakka, mingid kuradi viimase hetke ülesanded :/ Muud elu meil ju pole, tööl ei käi ja päevad on hommikust õhtuni vabad 🙂 Ma ei oota neid järgnevaid päevi kohe üldse mitte.. Homme on mul äratus 5.25, et Tartu bussi peale jõuda ja järgnevatel päevadel kuni pühapäevani hakkab kool kell 8.30 ja esmaspäevast jälle tööle, which means ma saan puhata alles 9 päeva pärast (loe: natuke kauem saan magada, sest magistritöö ootab!), yay for that 😀 Ving, ving, I know. Aga vahepeal elu ongi selline. Ei ole ainult lust ja lillepidu 🙂

3 thoughts on “Sheinside wishlist

Leave a Reply

