Yumm yumm lõunasöök

Aah, mul on nii hea meel, et see töönädal lõpuks läbi sai! Töö kohtus on ikka tohutult stressirohke. Mu lemmik hetk nädalas on reede õhtu just sel hetkel, kui panen ukse enda tagant kinni ja lahkun töölt. Nii hea on ära minna, teades, et kõik on tehtud, kõik on korras ja nädalavahetus võib alata. Kuigi minu puhul võib öelda, et nädalavahetus võib alata, et koolitöid teha 😀

Täna käisime Martiniga jälle Vana Villemi Pubis. Ma pean ikka tohutult kiitma seda kohta. Lõuna aeg oli käes, koht oli pilgeni täis ja me saime oma toidud kätte vähem kui kümne minutiga, teenindus on seal küll ikka tasemel! Ja söögid on ka head. Seekord valisin salati suitsutatud lõhe ja röstitud krutoonidega, mis oli lihtsalt IMEHEA! Seekord õnnestus mul ka pilti teha 😀 Kakaod tellisin ka, sest töö juures käed niimoodi külmetasid, ei köeta korralikult. Ühesõnaga yumm yumm lõunasöök 🙂

Lunch

Leave a Reply

