Autumn

Haha, eilne Padjaklubi osa oli nii naljakas! Päris korralikult sai ikka naerda:D Kuna ma iga päev sõidan trammiga tööle, siis sõitsin ka täna mööda Tartu maanteel asuvast Kassikohvikust Nurri, millest eile Ringvaate saates räägiti. Juba oli näha kiisusid akende ääres luusimas, nii armas oli vaadata! Lõunal käisin kaaslasega Tartu maanteel olevas Vana Villemi Pubis. Ma ei olnud seal varem käinud, küll aga olin pidevalt vaadanud, et see näeb juba väljast täiega kena välja! Kahjuks ma ei teinud ühtegi pilti, isegi söögist mitte, nagu ma muidu teen:D Läks täiesti meelest! Ju siis oli kõht nii tühi 🙂 Koht iseenesest oli väga suur, kahekorruseline, ruumi jagus palju, toiduvalik oli lai ja 6 euri eest sain mina kõhu nii täis, et ma ei jaksanud isegi mitte kõike ära süüa! Kindlasti lähen sinna kunagi veel 🙂

Hommikul klõpsasin tööle minnes ka ühe sügisese pildi.

Processed with Rookie

2 thoughts on “Autumn

  1. Haa, tahtsin eile just samas kohas pilti teha 😀
    Villem asub mu maja ees, satume sinna väga tihti, noh pere tugevam pool ei jää seal kunagi nälga ja ma suudan heal juhul pool portsust ära süüa + interjöör, lemmmmar!

    Like

Leave a Reply

