New stuff

Eile käisin New Yorkerist läbi ja leidsin sealt allahindluses sellise mõnusa ja ilusa lendleva pluusi, mis maksis veits alla 3 euro ja 30-eurosed saapad, mis meeldivad mulle täiega! Pildi peal on taga pool Vagabondi saapad Stockmannist.

New stuff

Täna olen jõudnud kaua magada, veits kooliasju teha, ANTM uue osa ära vaadata ja Vestige Verdanti maski teha, mis on lihtsalt imeline. Kui ma vaid saaks teieni tuua selle naha pehmuse, mis pärast seda maski tegemist on. Veits vingumist ka: Ma ei jõua ära oodata, et kool saaks juba finally läbi. Ma lihtsalt ei taha enam seda elu, kus vaba aega on NII VÄHE :S That’s not life. At least not the life I want. Tahaks lihtsalt nädalavahetusi nautida, ilma, et süda kogu aeg valutaks, et oh, I must do this and I must do that. Blaah. Jaa jaa, ma tean, et igaüks kujundab enda elu ise, aga alati ei saa teha seda, mida tahaks, vaid peab ka veits kannatama selle nimel. Hea hariduse nimel võib, eks? Still, mul on nii kopp ees. Võib-olla siis poleks, kui mul poleks vahepeal neid kahte TMK aastat olnud, sellisel juhul oleks mul juba magister käes. Aga kurat, 7 aastat järjest (!) käia koolis pärast keskkooli, damn. Ma arvan, et mul on õigus sellist tunnet tunda. Ja lõppu maski pilt 😀

Mask

5 thoughts on “New stuff

  1. mitmes ANTM hooaeg praegu on? ja pea püsti, see 7a on nii triviaalne osa su pikast-pikast elust, mis saab olema hoopis toredam ja õnnelikum, kui sul on soovitud haridus ja amet. 🙂

    Like

Leave a Reply

