Kerli

Mul tuli praegu tuju Kerlist kirjutada. Kes mind vähegi teavad, teavad, et ma olen juba pikemat aega Kerli.. austaja. Ma ei taha öelda fänn, sest see on kuidagi nii tiinekas. Nüüd on jälle mingi tobe uudis, et Kerli tuli seepärast Eestisse tagasi, kuna ta kukkus Ameerikas läbi ja muidugi ta “jäi ju ka plaadifirmast ilma”. Oh wow, kui nõme see meedia on. Kui natuke vaevuks süvenema, siis teataks, et just Kerli tahtis plaadifirmast lahti saada, sest tollel oli liiga palju mõjuvõimu tema üle, seejuures ka selle üle, millal plaadid välja tulevad jne, venitati jne. Ta rääkis sellest juba ammu ja siis tuleb uudis, et Kerli jäi plaadifirmast ilma. Ausõna, fuck you. Süvene veits rohkem asjasse enne kui suu lahti teed. Nüüd siis tuli Kerli koju, sest kukkus läbi. Yeah, right. Jäin mõtlema praegu nendele Myspace‘i aegadele, kui Kerli pidevalt blogipostitusi kirjutas ja videoblogisid tegi. (Siinjuures au ja kummardus Myspace‘ile ja Kerli lehele, sest just seal sain ma tuttavaks Christinaga Las Vegasest!) Ja üks asi, mis ei lähe kunagi meelest on see, et kui ta kunagi mingit live chatti tegi, siis see oli veel see aeg, kui Martin töötas Taanis ja mina olin Eestis, palju oli Skype jutuajamisi ning ühel õhtul/öösel vaatasimegi seda live chatti koos, tema Taanist ja mina Eestist. Ma ei mäleta, kas mina või tema kirjutas talle sinna alla kommentaaridesse, vist ikka mina, et mis meie olukord on, et mina vaatan chatti Eestist ja Martin Taanist ning paar head sõna sai ka kirja pandud. Üllatus oli suur, kui Kerli selle sõnumi ette luges ja siis eesti keeles (chati tegi ta inglise keeles) meile tervitusi jagas, võõrastele võib tunduda täitsa tühine asi, aga mulle oli see nii armas! ❤

Screen shot 2014-10-10 at 8.59.39 PM

2 thoughts on “Kerli

Leave a Reply

