Saapad

Käisin täna esimest korda Hulludel Päevadel. Millelegi muule, kui saabastele ma tähelepanu ei pööranud. Inimesed olid nagu hullud, aina sobrasid igal pool, nii et ma täitsa usun, et väga kerge on end sinna keerisesse ära kaotada ja raha laristada. Samas mulle tundub, et see on ilge scam, sest ma ei näinud eriti kuskil nendel suurtel kollastel siltidel, et mis hind enne oli? Et jah, väga tore, nüüd on hind selline, aga mis see enne oli? Võrdlus? Ahmaeitea, vahet pole! 🙂 Leidsin endale mingid saapad, ma ei tea, kui talvesaapad nad just on, vist väga ei ole, aga haha, käivad kah. Saapad on nahast ja kuigi nad seest mingi sooja voodriga pole, siis ma saan alati panna mingi soojema soki sisse. Hind oli 96 eurot millegagi, polnud alla hinnatud, nuuks. Ma tahaks osta veel mingid soojad sisetallad ka sinna sisse, neid peaks vist müüdama jalatsipoodides?! Proovisin netist otsida neid, aga ühest kohast, kust oleks saanud tellida, oleks pidanud miinimum tellimushind olema 25 eurot. Hell, no! Ja siis ma tahaks osta veel mingit vahendit, mis muudab jalatsi pinna vett tõrjuvaks. Kui kellelgi on mingeid häid soovitusi, endal mingit lemmikut vahendit, siis feel free to share! 🙂 Ma arvan, et ma ei leiagi kunagi endale selliseid talvesaapaid, mis on algusest peale soojad, mugavad ja ilusad. Minu arust kõik sellised sooja voodriga saapad näevad nii nõmedad välja, et ma elu sees ei saaks neid kanda korraliku riietusega. Sellised saapad on mõeldud nagu mingi metsamatka jaoks.. blaaah.

Processed with Rookie

Homme peaks olema tööl tulekahjuõppus, should be fun, not! 😀

4 thoughts on “Saapad

  1. Neid spreid müügil igas jalatsipoes, aga selle kaitse-värgi pead enne ära tegema kui esimest korda nendega õue (niiskesse khota) lähed. Hiljem pole enam tolku.
    Tallad on samuti kingapoodides müügil, mõni eurot komplekt 🙂
    Ja saapapilti palun ka! 😛

    Liked by 1 person

    1. Just, tahtsin sama öelda, et enne esimest kasutamist tuleks see teha kindlasti. 😉

      Talvesaapad ongi kallid. Mul on kaks paari õigeid talvekaid, no need on niiiii head aga nad just kõige viisamakad ei ole jah, ehk siis kleidiga neid kanda ei saa 😀

      Like

Leave a Reply

