Laupäev

No mäletate, et ma ütlesin, et viimati protokollisin kõige raskemat istungit üldse? Sõnusin ära! Reedel oli kõige hullem. Istung algas 09.30 ja lõppes 16.15, vahepeal oli tund lõunapausi ja kolm 5-minutilist pausi. Ühesõnaga ma trükkisin reedel kuskil üle 5 tunni. Ja see ei ole niimoodi aeglaselt rahulikult trükkimine, mkm. Inimesed on nii erinevad, räägivad erineva kiirusega ja valdavalt räägitakse ikka üsna kiiresti. Täiesti pekkis, kas ma olin hiljem väsinud või jah? Siis olin ma veel kuskil 18ni tööl ja suundusin otse Rimisse, pistsin ühe viineripiruka pintslisse ja läksin Coca-Cola Plazasse Kädyga kokku saama, et minna vaatama “Gone Girl‘i. Ma ei pidanud pettuma, nii hea ja põnev oli, olgugi, et ma raamatut olin lugenud! Ootasin aina seda erineva lõpuga lõppu, aga mida ei tulnud, seda ei tulnud, lõppes samamoodi nagu raamatus 😀 Ei tea, ise lugesin küll kuskilt, et filmi jaoks pidi tehtama teistsuguse lõpuga, aga oh well, ma ei kurda, mulle meeldis ikkagi! Vaataks seda isegi teist korda veel.

Ja oh jumal, ma sain täna kaua magada! Viimati juhtus see 13 päeva tagasi 😀 Ma võtsin isegi nädalavahetusse endaga tööd kaasa, pidin paar protokolli korda tegema, läks ikka päris mitu tundi selle alla! :/ Pool nädalavahetusest läbi, aga kooliasjadest pole tuhkagi jõudnud teha, blaaah.. see on lihtsalt õudne.

Ja ahjaa, algul mõtlesin, et osalen ka selles 30 day photography challenge’is, aga mul ei ole päevas nii palju aegagi, et korralikult mõelda, mida süüa teha, veel vähem siis nuputada, kuidas mingeid pilte teha:D Lihtsalt ei ole aega!

Leave a Reply

