Hullud Päevad

Just avastasin, et järgmisel nädalal on Hullud Päevad. Ma pole kunagi käinud sellel ajal poodides, kui on olnud, kas Hullud Päevad või Osturalli, no ei kipu minema, sest nii palju on rahvast siis. Aga vaatasin netist kataloogi ja jäid silma nii mõnedki saapad. Ma tahan kindlasti osta endale mingid talvesaapad lähitulevikus, seega oleks hea võimalus minna selle raames saapaid otsima, seega usun, et seekord astun Hulludelt Päevadelt läbi. Võib-olla käin homme ka Osturalli raames Kaubamajas ja ostan Artdeco kulmupuudri, pole kunagi seda omanud, aga paljud kiidavad, nii et äkki oleks aeg ära proovida. Ahjaa, kataloogist jäi silma ka, et Juicy Couture’i lõhn Viva La Juicy on sooduses, tahaks osta, sest mingi uue lõhna pean endale samuti lähitulevikus ostma, AGA ma ei tea, kas ma raatsin osta, põhirõhk on siiski saabastel. Decisions, decisions 😀

2 thoughts on “Hullud Päevad

  1. Ma olen õhtuti pärast kella 20 käinud Hulludel, siis hea rahulik, aga muidugi parem kaup otsas.. samamoodi otsused-otsused, et kas viitsid ja tahad seal pensionäridega päeval maadleda või lähed õhtul ja ostad neid jääke, mis alles jäänud on 😀

    Like

Leave a Reply

