Maybelline Dream Satin Liquid

Võtan ennast Miiu soovitusel kokku ja blogin natuke. 😀 Mul on olnud viimased nädal aega nii kiire, et ulme. Kuna olin neljapäev kuni pühapäev Tartus ehk et kaks päeva töölt eemal, siis tähendas see muidugi seda, et esmaspäeval tööle minnes mu laud lihtsalt ujus tööst ja muidugi on terve nädal olnud istungeid täis, mis võtavad väga suure osa päevast ära, seega muu töö jaoks on vähe aega ja blabla, ning kuna ma olen nii kohusetundlik inimene, siis ma olen see nädal lausa kahel päeval juba 7.30 tööl olnud, kuigi reaalselt hakkab tööpäev 8.30 😀 Kuueni istusin ka ükspäev. Oh well, kohusetundliku inimese elu on ikka raske.. Täna vast oli seni kõige raskema istungi protokollimine üldse, mingisugune pankroti ja ühisvara jagamise teema. Pärast oli tuumapohmelli tunne 😀 Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida! Vaatan hetkel Black Booksi, nostalgitsen, see on nii hea briti huumoriga sari, et mine hulluks.. Lihtsalt vaatan ja naeran. Mul on isegi au olnud Dylan Morani stand-up comedy‘t näha, kui ta Eestis käis.. Omg, kaks tundi naermist.. lõualuud olid valusad juba 😀 Ühesõnaga vaatasin seda siin, kui Miiu kirjutas mulle eelmise postituse alla, et paluks usinamat blogimist. Mul olid endal ka juba süümekad peal, et pole nii ammu midagi kirja pannud ja mõtlesin, et tutvustan teile enda hetke lemmikut jumestuskreemi! Tegelikult mulle väga meeldivad Bourjois jumestuskreemid ja kuna mul sai mingi aeg tagasi juba Bourjois jumestuskreem otsa, siis avastasin, et mul on ju Maybelline’i Dream Satin Liquid jumestuskreem poolenisti kasutamata! Tegelikult sellel ei olnudki midagi viga, et ma selle kasutamise pooleli jätsin, vaid lihtsalt asi oli selles, et suvisel ajal oli see jumestuskreem liiga hele päevitunud nahale. Praegu on see ideaalne, ehk täiesti südatalvel pean isegi tooni võrra odavama ostma. Hetkel on toon Ivory 010. Mulle meeldib see sellepärast, et sellel on väga hea katvus, st ma ei pea panema endale ilget kihti näkku, et probleemsed kohad kaetud saaks.. Selle jumestuskreemiga ma ei pea isegi peitekreemi panema, aga vb on asi ka selles, et hetkel ei olegi nahk nii hullus seisukorras, et seda vaja oleks, ptüi ptüi ptüi!

FullSizeRender

Jumal, mis eepos nüüd sellest sai. Pidin tulema ja ainult paar sõna kirjutama..

2 thoughts on “Maybelline Dream Satin Liquid

  1. ma tänan postitamast 😀 ja missugune äratundmisrõõm – kui minulik hajameelsusest tingitud typo on “tooni võrra odavama ostma” 😀

    Like

Leave a Reply

