Reedeõhtused paranoiad

Mul hakkab järgmisest nädalast kool ja seekord on mul täpselt 30 EAP’d (nii nagu peab olema, et jääda tasuta õppekohale) ja kokku seega seitse ainet. Üks neist menetluspraktika, mille ma juba aasta algul Kentmanni kohtumajas ära tegin. Nii et tegelikult kuus ainet ja eksamid nendes ning lisaks siis ära tehtud praktika aruande kirjutamine ja kaitsmine JA lisaks veel magistritöö kirjutamine. Võrdluseks eelmise semestriga, kui mul oli 11 ainet, siis see oli lihtsalt meeletu. Ma pole vist mitte kunagi nii stressis olnud, kui tollel kevadsemestril. Mul oli uus töö, mis tähendas täielikult sellele pühendumist ja lisaks 11 ainet, milles kõikides olid mingid kodutööd ja lõpuks ka eksamid, mis olid no nii üksteisele lähestikku, et ma täitsa imestan, et ma kõik tehtud sain. Tegelikult ma vaatasin, et kui ma järgmine semester võtan magistritöö (annab 30 EAP’d), siis ma ei peagi tollel semestril enam mitte ühtegi ainet võtma, sest selle semestriga saavad kõik kohustuslikud ained tehtud ja kõik vaba- ja valikained samuti! See oleks muidugi ideaalne, sest ma ei mäleta viimast asja, mille puhul ma lihtsalt ei suutnud asjaga alustada, nagu nüüd magistritööga ja selline palju vaba aega (selles suhtes, et ei ole loenguid, seminare ja eksameid), annab mulle kindlust juurde. Ma midagi muidugi olen teinud seoses magistritööga, aga see on nii väheke, et ennastki ajab hirmule. Ja ma tean, et ma pean tegema, aga miks ma siis ei tee? Selle asemel kirjutan siin näiteks blogi. Mingi blokk on lihtsalt ees. Ja siis ma juba hirmutan end ette ära, et kui ma järgmine semester aineid ei võta ja ma peaksin magistritöö feilima, siis mul jäävad EAP’d saamata, mis tähendab omakorda, et ma pean semestri eest maksma suurt raha, mida mul lihtsalt pole kuskilt võtta. Ja kuigi terve oma ülikooliaastate jooksul ma ei ole kordagi feilinud mitte ühtegi eksamit, siis ikkagi väike kartus on, et ehk selle magistritöö feilin. Ühesõnaga, ma hirmutan end juba ette ära ja olen iseenda halvim vaenlane.

11721_217495355056860_1284914594_n_zps3f713b3elook-at-all-this-work-i-havent-done-yet

8665_a6bb

Leave a Reply

