Marylin Kerro

Ma ei ole kunagi olnud kategooriliselt selgeltnägijate vastu või nende poolt ning ma ei ole seda ka praegu. Kindlasti on igasuguseid soolapuhujaid. Samuti ma ei vaadanud “Selgeltnägijate tuleproovi” kõiki osi, hakkasin alles lõpu poole seda vaatama. Aga wow, millise mulje jättis Marylin Kerro ja saate võitja, Saša, kes on tema elukaaslane. Mina tõeliselt usun, et neil kahel on üleloomulikud võimed. Marylinil on kohe selline maagiline võime panna inimesi end kuulama. Vähemalt mulle tundub nii. Mina vaatan ja nii huvitav on, et jäängi kuulama. Vaatasin just kordusena ära Maire Aunaste saate “Tõuse ja sära”, kus ta oli külaliseks. Saate käigus selgus, et Marylin avab Tallinnasse oma kaupluse, kus ta hakkab müüma kristalle ja ta kavatseb seal ka rohkem ise tegutseda, st klientidele hakata soovitama, milliseid konkreetseid kristalle neile vaja on. Ma ei ole kunagi mõelnud minna selgeltnägija juurde, kuid ütlen ausalt, et kui mul peaks kunagi võimalus avanema ja saaksin minna Marylini jutule, siis ma kindlasti teeksin seda! Kindlasti oleks see ka natuke hirmus, sest kuna ma tõesti usun seda, et ta teab, mis tulevikus mingil määral toimuma hakkab, siis kui ta peaks midagi negatiivset minu tulevikus nägema, siis see on hirmutav küll. Aga ma teeksin selle ikkagi ära, sest minu arust see on samuti ka põnev, mis sest, et ka veidi hirmutav. 3050342t81ha140

Leave a Reply

