Kummiksaapad

Sekundi pealt, kui ma nägin, et saapad.ee pani Facebooki NEED kummiksaapad, teadsin ma, et need ma endale pean saama! Mulle ei meeldi üldse sellised suured kohmakad kummikud ja tihtipeale need näevad nii nõmedad välja ka korraliku riietuse juures. Need näevad aga ju väga korralikud välja! Eile tellisin ära, täna käisin järgi. Näevad päris elus ka head välja, super! Mul olid täpselt samasugused saapad ka, aga need on juba pekkis, sest vihm tegi neile liiga. Oi, kuidas mul neid kummiksaapaid eile oleks vaja olnud, baleriinad olid jalas ja ma jäin niimoodi vihma kätte, nägu tilkus veest 😀

photo

13 thoughts on “Kummiksaapad

  1. Mul samasugused, aga mitte matid 🙂 Ostsin täiesti suvalisest poest Pärnu Maximast eelmine talv. Samamoodi kohe võtsin ära, sest pole kuskil mujal selliseid näinud. Kuigi nägin just Hilfigeri kummikuid ja need olid tavalised kõrge säärega, aga ikka viisaka välimusega rohkem saapamoodi. Eestis selline ilm, et ülepäeva peab kummikud jalga tõmbama, seega paratamatu ost mu meelest 😀

    Like

    1. Ma kummikuid päris kõrge säärega ei taha, saapaid võin kanda kõrge säärega, aga kummikuid kuidagi ei viitsi:D Seega see leid oli ideaalne! Aga jaa nõustun, paratamatu ost 🙂 Money well spent.

      Like

  2. oi kuidas ma armastan oma kõrge äärega huntereid, aga need siin on ka kummikute kohta ikka väga stiilsed asjad 😀 palju maksid? äkki mul on ka VAJA… 😛

    Like

      1. voh, milline turu-uuring, aitäh. mul tuli siin vahepeal juba meelde, et mul kapis ühed vagabondi kalossid suisa olemas 😀 aga äkki ikka on VEEL VAJA…

        Like

      1. Just.. Aga maitsed on erinevad ja mõtlesin, et ehk meeldib. Aga jah, ega need mulle ka ei meeldi.. Must värv on praktiline ka, sobib kõigega. Ja mulle need Prisma omad ka tglt ei meeldinud, sest nad olid läikivad, mulle üldse see trend ei meeldi! 😀

        Like

Leave a Reply

