Rich Kids of Beverly Hills

Teine reality, mille ma telekast avastasin, on Rich Kids of Beverly Hills. Alguses tundus see mulle imelik reality ja ma vaatasin neid lihtsalt Diva Universali (vist oli see kanal) pealt, kui peale sattusin. Ajapikku hakkas aga mulle see meeldima ja tõmbasin osad arvutisse. Ega neid palju pole, hetkel on teine hooaeg käimas. Pealkiri ütleb kõik ära. See räägib Beverly Hillsi rikastest “lastest”. Ei ütleks, et nad enam nii lapsed on, vanust on kõvasti üle 20 ikka. 

2424645959_promo211418286_648x365_2424645962-heroKõige vasakpoolsem on Roxie, kes.. hmm, kuidas seda eesti keeles öelda? Inglise keeles on parem väljend: got cut off by her parents. Ehk siis vanemad ei anna talle enam nii palju raha kui enne ja muidugi see oli jube naljakas, sest ta saab nüüd ju “ainult” vanemate juures elada, igakuist taskuraha ja omada autot. Ühesõnaga midagi sellist, see osa oli juba päris ammu. Järgmine tsika on Dorothy, kelle isa on väga rikas. Ma olen aru saanud, et tema on vast kõige rikkam neist noortest. Ja järgmine on Morgan. Ta on hullult lahe, haha, ta räägib jube kiiresti ja üks mõte muutub jumala kiiresti teiseks, ühesõnaga ta aju töötab nagu mingi arvuti. Minu arust ta on mega ilus, ta näeb meigita jube kena välja. And wow, what a body! Ta on täiega peenike, aga samas ta ei ole khmkhm pesulaud nagu mina:D 

image78

Tal on oma blogi ka – Boobs & Loubs 😀 Lingile klikates on tal seal kohe üks video, kus võite ise veenduda, et ta räägib lihtsalt jube kiiresti. Mis reality-sarju teie vaatate? 🙂 

 

Leave a Reply

