Väeti

Kui ühes postituses tervitas teid Mia, siis nüüd tervitab teid Väeti! Minu kaks tibu:) Miks selline nimi? Väeti? Väga lihtne. Mial sündisid kunagi neli kiisupoega ja kuna Väeti oli kõige väetim neist neljast, teda pidi aitama, et ta tissi otsa saaks ja ka süüa saaks, siis et teda kuidagi kutsuda, tuligi nimi Väeti ja nii ta jäigi 🙂 Ei kujutaks mingit muud nime tal ettegi. Ma ei ütleks, et ma olen kassiinimene või koerainimene nagu mõned inimesed end liigitavad, mulle meeldivad kõik loomad. Ja need sfinksid, kes mul on, on täielikud koera iseloomuga kassid. Sfinksid ongi sellised, tahavad pidevalt lähedust, ronivad sülle ja tulevad hõõruvad end. Sfinksid sobivad ka allergikutele, sest üks sfinksi poiss läks just sellisesse perre, kus oli väike poiss, kellel on peaaegu iga looma vastu allergia ja mis väljendub juba kümne minutiga. Toatäis sfinkside juuresolekul ei juhtunud temaga midagi 🙂

Processed with RookieNiimoodi ta mõnules täna hommikul päikese käes 🙂 

photgo

 

5 thoughts on “Väeti

    1. Minu kassid ei küünista 🙂 Sfinkse iseloomustabki veel see, et nad ei ole ettearvamatud nagu tavaliselt kassid on.. ma võin Väetit niimoodi väntsutada, et ulme, aga ta pole mind never küünistanud, samuti mitte võõraid 😀

      Like

Leave a Reply

