Seppälä saak

Käisin täna Seppäläs, niisama ringi vaatamas ja leidsin jalanõud allahinnatuna 7 euroga! Enne oli hind 35 euri, nagu wtf? Ma ei ostaks elu sees selliseid jalanõusid 35 euroga, miks, milleks? Õudne ikka, mis hinnaga nad alguses asju müüvad ja hiljem saab sama asja võileiva hinna eest. Nendega joppas samuti, viimane paar ja suurus 36:D Küll mul ikka veab! Processed with RookieJa siis ostsin endale veel sellised mõnusad pidžaama püksid vms, millega saab kodus ringi leelotada:) 

Processed with Rookie

Ja see viimane asi, täpsemalt kaelakee, on kingitus Kreekast! Ma kujutan ette, et see on lihtsalt nii ilus mingi valge pluusiga ja päevitunud kehaga! Nii ilusat helesinist värvi, mu lemmik värv!

Processed with RookieAhjaa, käisin täna väljas söömas ja teenindaja ütles mulle “Teil on imeilusad kõrvarõngad!” See oli nii armas. Umbes nagu oleks Ameerikas, lampi saab komplimendi:) Väga väga armas igatahes! Näitan siis teilegi neid imeilusaid kõrvarõngaid:D Muide, kes ei tea, siis ma tegin kõrvaaugud alles kolm aastat tagasi, sest ma nii väga kartsin, kuigi endal on kaks tätoveeringut, haha.

Processed with Rookie

 

Leave a Reply

