Gone Girl

03. oktoobril tuleb kinodesse selline film nagu “Gone Girl” ja ütleme ausalt, I can not wait! Ma lugesin suvel selle raamatu läbi ja see oli lihtsalt nii huvitav, lõpus ma täiega venitasin raamatu läbisaamisega, sest ma ei tahtnud, et raamat läbi saaks, haha. Fun fact on see, et lõpp on filmis teistsugune kui raamatus ja seda on selle raamatu autor ise kavandanud ja selleks, et raamatulugejatel ei hakkaks filmi vaadates igav. Minul isiklikult ei hakka kunagi filmi vaadates igav, kui ma olen eelnevalt raamatu läbi lugenud. Minu arust on just põnev vaadata, kuidas filmides teatud stseenid on lahendatud. Lugu seisneb siis selles, et Amy Dunne kaob ära oma 5-ndal pulma-aastapäeval ja politsei hakkab kahtlustama, et naise kadumise taga on Amy abikaasa Nick. Little do they know, mwahah. Raamat on minu arust eriti lahedalt kavandatud, üks peatükk on Nicki elust, st kõigest sellest, mis pärast Amy kadumist toimuma hakkab ja teine peatükk on Amy päeviku sissekanded. Gillian Flynn on raamatu autor ja tema on ka üleüldse filmistsenaariumi autoriks. Lavastajaks on David Fincher! Do I need to say more? Seda filmi ma lähen kohe kindlasti kinno vaatama, vb mitte kohe 3-ndal oktoobril, aga kindlasti siis 4-ndal oktoobril! 

Screen shot 2014-09-04 at 7.30.03 PM

2 thoughts on “Gone Girl

Leave a Reply

