Pilgrimi kell

Täna tuli e-mailile uudis, et Pilgrimi kellade uus kollektsioon on nüüdsest Siisoni lehel müügil! Ma lihtsalt armusin sellesse kella! Nii ilus ja lihtne. Hind on ka muidugi ilus. Peaaegu sada eurot. Noh, ütleme nii, et pole midagi hullu maksta hea kella eest sellist summat, aga ma olen täielik friik ja alati mõtlen, et no mida kõike muud ma selle raha eest saaksin, et nooh, kas ma võtan nüüd selle kella või saan selle raha eest mitu riideeset osta ntks? 😀 Ma pean sellisest mõtlemisest lahti saama, sest teinekord tasub mõnesse asjasse ka investeerida.

Screen shot 2014-09-02 at 6.25.50 PM

4 thoughts on “Pilgrimi kell

  1. Tasub investeerida jah, kui kvaliteetset kella tahta. Ebayst võiks neid paarieuroseid tellida palju, aga nende kvaliteet on ikka ülisitt. 😀 See näeb tõesti hea välja! Ma ei ole kunagi käekella kasutanud, ei teagi, millise ma endale välja valiks 😀

    Like

Leave a Reply

