Küsimused

1. Kas sul on magades kapiuksed kinni või lahti?
Kinni. Miks nad lahti peaksid olema, ma ei kujuta küll ette:D 
2. Kas sa võtad hotellist lahkudes šampooni- ja palsamipudelid kaasa?
Ei.
3. Kas sa oled magades tervenisti teki all või on osa keha teki alt väljas?
Üldiselt teki all, aga kui palav on, siis üks jalg või käsi ikka teki alt väljas 🙂
4. Kas sa oled kunagi varastanud liiklusmärki?
Haha, ei.
5. Kas sulle meeldib kasutada iseliimuvaid märkmepabereid?
Tööl on need iga päev kasutuses, muidu ei kasuta.
6. Kas sa lõigud kuponge ja ei kasuta neid kunagi?
Ei, Eestis on see kupongide teema nii mõttetu ju. Ainult üht kupongi saad korraga kasutada. Oleks selline süsteem nagu Ameerikas, hoiaks niimoodi raha kokku!
7. Kas sa eelistaksid, et sind ründaks suur karu või mesilasparv?
Päris jamad variandid. Ma ei oskagi öelda, ma ei ole kunagi isegi mesilaselt või herilaselt nõelata saanud, ma ei tea kui hull see on:D
8. Kas sul on tedretähnid?
Ei.
9. Kas sa alati naeratad fotodel?
Ei.
10. Mis ajab sind kõige rohkem närvi mõndade inimeste juures?
Õpitud abitus. Inimesed lihtsalt ei viitsi süveneda asjadesse ja jooksevad iga väiksema probleemiga kellegi poole abi paluma, SÜVENEMATA ja ilma reaalse soovita ise probleem lahendada. Mina isiklikult olen selline inimene, et ma pusin nii kaua kui võimalik, et ma ise hakkama saaks ja kui tõesti hakkama ei saa, siis lähen alles abi küsima. 
11. Kas sa oled kunagi lugenud oma samme?
Ojaa.
12. Kas sa oled kunagi metsas pissinud?
Ikka.
13. Aga kakanud metsas?
No seda mitte. 
14. Kas sa oled kunagi tantsinud ilma muusikata?
Mhmh. 
15. Kas sa närid oma pastakaid ja pliiatseid?
Ei, päris rõve komme. Küüntenärijatest ma ka aru ei saa. 
16. Kui paljude inimestega sa oled sellel nädalal maganud?
Ühe.
17. Mis suuruses on su voodi?
Normaalses suuruses, ma arvan.
18. Mis on su “Nädala laul”?
19. Kas on normaalne kui poisid kannavad roosat?
Oleneb roosast, on ju erinevaid toone. Päris kärts roosa mulle meeste seljas ei meeldi. 
20. Kas sa ikka vaatad multifilme?
Vahel juhtub:D
21. Milline film on meeldinud sulle kõige vähem?
Ei teagi, olen halvad filmid mälust välja ajanud.
22. Kui sul oleks (varjatud) varandus, siis kuhu sa selle peidaksid?
Nii nagu “Breaking Bad“‘is Walter seda tegi. Btw, kes pole seda seriaali näinud, siis YOU HAVE MISSED A LOT.
23. Mida sa jood õhtusöögi korvale?
Mahla, piima, mõnikord juhtub ka Coca. Yup, I’m unhealthy like that. 
24. Kuhu sisse sa kastad oma kananagitsa?
Üldiselt ei kastagi kuhugi, sest ma väga ei söö kastmeid. Käisin just ükspäev St Patrickus söömas ja tellisin snäkiks friikaid ja seal juures oli nii hea kaste, omg, friikartulitest rääkimata, nii hea lihtsalt!
25. Mis on su lemmik söök?
Šnitsel. Keedetud kartul. Hapukoorekaste tomati ja äädikaga. Kõik need koos moodustavad nii hea söögi!! 
26. Mis filme sa võiks vaadata üha uuesti ja uuesti?
“Finding Forrester”, “My Sister’s Keeper”, “The Sound of Music”, “If Only”, “Good Will Hunting”. Neid filme on kindlasti väga palju, aga mul lihtsalt ei tule hetkel kohe kõik meelde.
27. Viimane inimene kellele sa musi tegid?
Martinile.
28. Kas sa oled kunagi olenud skaut (Noorkotkas/ Kodutütar)?
Ei.
29. Kas sa kunagi poseeriksid alasti ajakirjas?
Most definitely not. 
30. Millal sa viimati kirjutasid kellegile paberkirja?
Paar kuud tagasi äkki.
31. Kas sa oskad autol õli vahetada?
Hell, no. Ja ma olen ka seisukohal, et ma ei peagi oskama. Mõned asjad võiksid siiski meeste pärusmaale jääda. 
32. Kas sa oled saanud kiiruse ületamise eest trahvi?
Ei, mul pole lubegi.
33. Kas sul on kunagi sõidu ajal kütus otsa saanud?
Like I said.
34. Mis su lemmik võileib on?
Must leib, merevaik ja keedetud muna, peale tiba soola. Mmm.
35. Parim söök, mida süüa hommikusöögiks?
Puder. Hoiab kõhu kaua täis.
36. Mis kell sa tavaliselt magama lähed?
Tööpäevadel 21, 22 või 23 paiku. Täiesti oleneb päevast, tujust, väsimusest. Vabadel päevadel, kuidas juhtub! Kell 1 öösel või kell 9.
37. Kas sa oled laisk?
Ma lähen see aasta 19-ndat aastat järjest kooli (12 aastat keskharidust, 2 aastat õppisin TMK-s sekretär-juristi abiks, 3 aastat Tartu Ülikoolis õigusteadust ja nüüd hakkab viimane magistriaasta õigusteaduses), nii et ei, ma ei arva, et ma olen laisk. 
38. Kas sa oled kunagi Halloweeni kostüümis olnud?
Ei.
39. Kes sa oled Hiina horoskoobi järgi?
Madu.
40. Mitut keelt sa oskad rääkida?
Kahte – eesti ja inglise keelt.
41. Kas sul on mõni ajakirjatellimus?
Ei.
42. Kumb on parem- Lego või Lincoln Logs?
Mis asi see teine on üldse? Pidin lausa googeldama! Legodega olen mänginud, nende teistega mitte, seega ei oska öelda:D
43. Kas sa oled jäärapäine?
Väga, ma olen siiski tähtkujult sõnn!
44. Kumb on parem- Ott Sepp või Märt Avandi?
Mõlemast jumala poogen 🙂 Minu jaoks nad ei ole üldse naljakad.
45. Kas sa oled kunagi seebikaid vaatanud?
No muidugi.
46. Kas sa kardad kõrgust?
Väga.
47. Kas sa oled autos laulnud?
Mhmh.
48. Kas sa oled duši all laulnud?
Ikka.
49. Kas sa oled autos tantsinud?
Ikka, ikka.
50. Kas sa oled relva kasutanud?
Noup.
 
Sellised küsimused olidki, tehke ka! 🙂
13 thoughts on “Küsimused

    1. Käisin, aga jäi pooleli. Ülikool, praktika ja seejärel töö kõik üheaegselt, aega ei olnud lihtsalt. Usun, et võtan järgmisel suvel käsile, kui kool läbi 🙂 Tglt suht nõme tunnistada, et pooleli on, sest tavaliselt kõik asjad, mis ma ette võtan, ma ka lõpetan.

      Like

      1. Õnneks on olemas ühistransport ja no, mul on ka load olemas, aga ausalt öeldes sõidan autoga ikka nii vähe, et varsti unustan üldse ära sõitmise 😀

        Like

    1. Ma ka ikka vahepeal loodan, et saaks kaine rool olla vms, aga pole ette tulnud viimasel ajal. ma ei ole meie uue autogagi sõitnud veel kordagi 😀

      Like

    1. Hahaha 🙂 Tegelikult ma üldiselt mõtlesin neid kastmeid, mis kuskil kiirtoidu söögikohtades toidu kõrvale pakutakse (see küsimus oli kananagitsate kohta ja siis automaatselt assotseerus rämpstoidu teemaga), muidu kui mingid normaalsed toidud, siis ikka söön! 😀 Võin öelda, et kunagi tõesti ei söönud.. aga tasapisi olen hakanud rohkem sööma 🙂

      Like

      1. ma olen ikka “wheerz ze saauce” to the max, ma arvan, et ma valin menüüst roa ka 80% kastme järgi 😀 ja sõltumata, kas see on lihtsalt majonees või hapukoor või mingi uhkem punase veini kaste või hollandaise – i want my sauce! i’m weird like that…

        aga noh, kastmed on ju ka põhilised paksukstegijad, nii et my loss ilmselgelt 😀

        Like

      2. Hahaha, Manu:D

        Eks see mittesöömine tuleneb sellest ka, et mul endal kastmete tegemine väga välja ei tule. Alati keeran midagi nässu:D Ja siis ma mõtlengi, et oh well, kastmed on ju tegelikult põhilised asjad, mis paksuks teevad, toit ise nii väga ei pruugigi:D

        Like

  1. Lõpuks leidsin Su küsimused ka, mõtlesin tükk aega, et ei tea, kas teed ka või ei tee 😀 😀 Pole hullu, et ise loll ja otsida ei oska.

    Vastused olid lahedad, eriti see kastme osa, ma ka täiega just naudin neid pakkumisi, kus kaste on hinna sees, no nt MCis nuggetsitel on ja Hessis minisalatil on jnejne.. Nii mõnus! 😀
    Kusjuures, see õpitud abitus, WOW, see on ka üks asi, mis mind hullult närvi ajab, ma lihtsalt EI SAA ARU, miks Sa kurat küsid abi, kui tegelikult on küsimus a la jah/ei vastusega ja Sa suudad selle suurepäraselt ise välja mõelda. Või teine asi, et palutakse värvida aed, käia ja küsida ja pärida, jessas, võta pintsel ja värvi (omad kogemused, huh, sain välja elatud :D)

    Like

      1. Nii tore kuulda! Mulle meeldib Sinu blogi ka hullult, lugesin nüüd pea kõik postitused ära, mõnusalt kirjutad.

        Aga jah, nii oligi, meid oli 3 tükki ja üks reaalselt läks siis nii-öelda aiaomaniku juurde ja küsis: “Kuidas ma värvima pean?” Eee… me teise värvijaga vaatasime, et wtf, segi oled v..

        Like

Leave a Reply

