Ripsmepikendused

Tegelikult mulle hullult meeldivad sellised sombused ilmad ja täielikud padukad, KUI ma ei pea kuskile minema, haha. Ja noh, muidugi sellisel aastaajal, kus need kombeks on, mitte väga suvel. Praegu ongi selline täielik sombukas ja arvatavasti hakkab varsti ka sadama. Mõnus:) Ma olen tänasest päevast nii väsinud, tööd oli täna nii palju lihtsalt. Ja ma ei jõudnud isegi kõike valmis, kaks toimikut jäid laua peale esmaspäeva ootama. Isegi kõige parema tahtmise juures poleks valmis jõudnud, ma ei teinud täna isegi lõunapausi. Lasin nonstop tööd teha. Mul on selline asi, et kui mul on palju tööd teha, siis ma kohe ei suuda kuidagi vabamalt võtta, vaid pean kõik valmis saama, et kõik oleks ikka korras. Polegi rääkinud, et mis tööd ma teen. Ma olen kohtuistungi sekretär Harju Maakohtus. Vähemalt nii kaua, kuni ma saan enda magistrikese tehtud ja olen ka lõpuks täieõiguslik jurist:D Aga oma tööst ma pikemalt siin rääkima ei hakka, sest lisaks sellele, et ma protokollin kohtuistungeid, on veel umbes sada tööülesanndet. 

Tahtsin aga rääkida ripsmepikendustest. Nimelt, mina lasin endale ripsmepikendused panna selle aasta märtsis või aprillis, ma isegi ei mäleta enam mitte. Otsus nende kohta tuli ka tegelikult suht kergekäeliselt. Mu õel on need juba pikemat aega ja ta nii muuseas küsis, et ega ma äkki ei tahaks ka, et tal on üks jube hea ripsmetehnik. Paar päeva vist mõtlesin ja otsustasingi, et teen ära selle nalja. Parim otsus ever, haha! Hoiab hommikuti väga palju aega kokku, enam ei pea ripsmeid värvima ja üleüldse suvel on näiteks nendega ikka väga kerge, ilus jume peal ja muud vaja polegi, nägu peas! Minul on vedanud ka, et mul püsivad need üpris kaua peal. Näiteks, mu õel on nii halvad ripsmed, et tema peab IGA nädal käima hoolduses, tal lihtsalt ei püsi peal ja see ei olene ripsmetehnikust, sest meil on see sama ja mul püsivad ripsmed kuskil kolm nädalat. Aga kus see super ripsmetehnik asub? Kiilis! Nimelt tegutseb ta Mari-Liisi Ilutoas, tema ongi Mari-Liis ise. Kõige negatiivsem ongi selle asja juures, et ta ei tegutse Tallinnas, kuigi ega Kiili ka kaua ei sõida. Bussiga minnes kuskil pool tunnikest ja bussipeatus on ka ilutoa lähedal, paar sammu käia ja oletegi kohal 🙂 Ja kas ma mainisin, et ta on ka super hea kulmutehnik?! No mina pole varem kuskil nii häid kulme endale saanud, kui tema juures. Muidu isegi mõtleks endale linnas ripsmetehniku leida, aga ma vist ikka ei taha, sest ta teeb lihtsalt nii häid kulme, et ma tahan ikka tema juures käia, et kõik asjad oleks ikka ühe inimese juures, vähem jamamist! 🙂 Lõppu ka pilt, kus näeb ripsmepikendusi, mul on c kurv ja 10 mm, väga loomulikud 🙂 PS! Pildil mu enda tehtud kulmud, antud hetkeks oli värv juba nii maas, et pidin ise nendega jamama. Nii et tema tehtud näevad ikka 10 korda paremad välja:D

photo

Leave a Reply

