Soovid, soovid, soovid

Varsti on sügis käes ja tahestahtmatult tuleb hakata soojemalt riides käima. Kuna mul talvejope on alles eelmine aasta ostetud, siis seda pole mul vaja veel uut muretseda, küll aga uut sügisjopet/jakki tahaks küll. Ideaalis ma tahaks sellist (värv pole praegu oluline): 

photo

Aga Facebooki lehel jäi silma ka selline: 

photoKuigi hetkel on seal need täitsa otsas, siis tean, et septembri alguses tuleb uut kaupa ja müüja oskas öelda, et ilusaid jopesid tuleb siis kindlasti veel! Hea uudis on ka see, et 5. september avatakse Hippster esinduspood aadressiga Estonia pst 5, nii et enam ei pea siga kotis ostma, vaid saab minna koha peale uudistama ja proovima 🙂 

Veel oleks mul sügiseks tarvis osta uued saapad, tegelikult ka talveks, aga ma lihtsalt ei kujuta ette, kust talvesaapaid osta. Kõik saapad, mida ma olen ostnud, on mingi hetk vett sisse hakanud laskma. Häid saapaid leida on ikka täielik peavalu! Ja siis ma tahaks osta veel ka üht uut kotti. Need on sellised kolm suuremat soovi, igast muud pudipadi tahaks ka muidugi 🙂 Aga raha ei kasva puu otsas! 

Ma ei tea, mis teie nüüd teete, aga mina hakkan ciabattasid valmistama 🙂

5 thoughts on “Soovid, soovid, soovid

Leave a Reply

